14 december 2010

Zsazsazilet-Szwap

Zsazsazilet - swap Emma en Mona

Een tijdje geleden ruilde ik "iets" voor een Zsazsazilet met Emma en Mona en ik kreeg er dit fantastische mutsje zomaar bij. Dankjewel!!!!
Mijn deel van de swap verschijnt in een van de volgende berichten (update: hier). Eerst ga ik zondag langs bij Tantehilde voor eenzelfde swap. Ik vroeg een nieuw maatje voor ons klein Hildeke want Jean-Jean vertrekt binnenkort. Ben zeer benieuwd...

Zsazsazilet - swap Emma en Mona Zsazsazilet - swap Emma en Mona

Stig is super content met z'n zilet. Het valt zelfs zo goed mee dat ik er ondertussen nog drie extra heb gemaakt*. Eigenlijk was het de bedoeling dat de wolletjes aan de buitenkant zouden zitten maar hij vindt de tekeningen mooier, dus draagt hij ze omgekeerd.

En dan nu allen naar Oontje want zij geeft gelijkaardige vestjes, in vele vrolijke kleuren en ook lekker warm, gratis en voor niets, weg!

Zsazsazilet Zsazsazilet Zsazsazilet
* wel met de werkbeschrijving van Tantehilde, je hebt dan op de zijkanten wel een naad maar het is eenvoudig en het gaat supersnel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails