12 december 2010

Piramidetasjes

Piramidetasjes

Een paar weken geleden kwam Kir op bezoek. Ik zou voor een "knabbeltje" zorgen. Wat ik me niet realiseerde was dat het arme schaap meteen na haar werk hier arriveerde en dus nog niet gegeten had. En ik - dom kieken - schotel haar een chipske voor en verder had ik helemaal niks in huis. Aan de pizzaman dacht ik pas twee dagen later. Afin, ik had nog wat goed te maken dus kreeg ze op het laatste Stiksel een piramidetasje, gevuld met een stoofschotel wortelpuree en worst... allé neen, gevuld met snoepjes van Stig.

Piramidetasjes Piramidetasjes

Vandaag zag ik deze handleiding bij SoFilles. Zelf volg ik de Engelstalige tutorial. Ik gebruik lapjes van 12x12 cm en ik strijk langs de binnenkant van de buitenstof Vlieseline (H630) voor de stevigheid.
En ook zooooooo mooi, de piramidekussentjes van Between the lines.

Handleiding en patroon.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails