16 oktober 2009

Een pop van Tante hilde voor een tas van eloleo

.
Het begon als een ideetje, zo ergens rond half augustus: een pop voor een tas... het heeft vervolgens tot vandaag geduurd voordat pop en tas daadwerkelijk gewisseld werden (en het lag helemaal aan mij!). Wat ben ik blij! Wat is ze mooi! En kijk, ze draagt zelfs een schoudertasje met een echt kleurboekje erin voor Stig, getekend door zoonlief van Tante hilde. Dankjewel!

Swap Swap

Stig heeft normaal gezien niets met poppen of ander zacht speelgoed maar onderweg naar huis waren ze al dikste vrienden met de nodige kussen en knuffels erbij, de aansteller ;-).

Swap .....Swap

Ik maakte dus een tas. Een eerste wild idee (een vogelkooi) heb ik herleid tot iets simpeler. Het werd iets dat je op 3 manieren kan dragen: langs de groene kant, of binnenstebuiten langs de blauwe kant of als handtas wanneer je de schouderband verwijderd en de linten van de tas zelf aan elkaar knoopt (dju, foto vergeten maken). Ok, het is recht en simpel maar je kan al eens van model en kleur veranderen. Oh ja Hilde, de knoop is a Fisherman's knot, oftwel "twee zoete liefjes". Veel plezier ermee.

Swap - Reversible Shoulderbag ...Swap - Reversible Shoulderbag Swap - Reversible Shoulderbag

Swap - Reversible Shoulderbag Swap - Reversible Shoulderbag Swap - Reversible Shoulderbag.Swap - Reversible Shoulderbag

En dan nog iets. Ik werd de laatste weken al een paar keer aangesproken met "tassenexpert". Nou nou, ik ben wel gevleid maar geloof me, een expert ben ik zeker niet! Ik probeer maar en de ene keer lukt dat al beter dan de andere keer. Natuurlijk toon ik jullie wijselijk alleen de mooiste foto's, ahja. Zie je hierboven bij de tas voor Tante hilde die scheve kant? Neen? Precies, dat bedoel ik dus ;-).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails