26 november 2010

Cranston, the VIP collection

Toen ik in de zomer van 2009 stof zocht voor de boekentas van Stig, mocht ik op de 1ste verdieping van 't Wolwinkeltje in Leuven gaan rondneuzen. Nooit geweten dat er een "1ste verdieping" was! Ik koos vliegtuigjes en liet de beren staan, alhoewel ik ze ongelooflijk mooi vond maar ook een beetje "erover". Een tijdje geleden dook diezelfde berenstof op bij Tantehilde en toen wist ik het: Het is er niet over, het is gewoon net goed!! Dus ging ik nog een keer terug (en er was sinds augustus 2009 niemand meer geweest die er nog naar gevraagd had, zonde!) en kocht ineens ook boerderijtaferelen en paarden. Er is nu wat "in de maak" maar dat is voor later. Je bent er voor of je bent er niet voor... ik ben er helemaal-totaal-compleet weg van!

Hautman by Cranston, the VIP collection Hautman by Cranston, the VIP collection
Hautman by Cranston, the VIP collection Hautman by Cranston, the VIP collection Hautman by Cranston, the VIP collection

Ik weet niet wie deze taferelen schilderde maar schoon toch, zo'n fisherprice-boerderie op dat stofje! Variaties: deze of deze.

Hautman by Cranston, the VIP collection Hautman by Cranston, the VIP collection

Nog meer variatie op de website van Cranston of bij Bernice. Niet verschieten, het ziet er mega-kitsch uit. Je moet een beetje zoeken maar er zitten echt juweeltjes tussen, zoals deze of deze of deze of deze of deze of deze of deze.

En JAAAAAAAA, het hangt er natuurlijk wel van af wat je maakt er mee maakt! Ik ben aan iets plezant bezig voor Stig...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails