31 december 2010

Ons Hildeke heeft een nieuw lief!

Jan-Swap
Jan-Swap Jan-Swap

Een paar maanden geleden kwam ons Hildeke zomaar ineens met een lief naar huis. Ik droomde al gelijk van melkchocolade-babypopjes mor helaas, Jean-Jean vertrok met de noorderzon ('t is te zeggen, hij vertrekt binnenkort en ze weet het!). Gelukkig is er dan nog een zekere Tante die voor een passend nieuw lief kan zorgen. Kijk toch, zo schoon! Met zilet en-al en in een assorti tenue. Ik ben helemaal weg van dat broekje. Geef toe, 't is er ene met "cachet", de ideale schoonzoon. Zijn naam: JAN.
Dankuuuuuuuu Tantehilde, in het echt is hij nog veel mooier dan op deze grijze foto (vandaag geen zon in Leuven)!

Jan is deel van een swap. In ruil maakte ik een Prinses-op-de-erwt set voor de drie dochters. Eenzelfde set maakte ik ook nog eens voor de Zsazsazilet-Szwap met Emma en Mona. Jaja, ik deed hier goede zaakjes!

Jan-Swap Jan-Swap

De foto hieronder in het groot omdat ik er zelf zo graag naar kijk. Het matrasje is gemaakt uit een kussenhoes die nog door de mama van mijn oma (bom) met de hand werd genaaid. Dat was nog voor deze tijd, laaaaaaaaaang geleden dus.

Jan-Swap

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails