12 augustus 2009

Een broekje, 3 t-shirten, een boek en een kettingbrief

Een broekje tegenover een rode tas. Dit is het resultaat van m'n eerste echte ruil. Stig is er reuzeblij mee en het staat hem heel goed. Dankjewel Annemie!
Noot d.d. 13/08/09: helaas geen geslaagde foto van de zakken met biezeke, zie ook Mme Zsazsa voor de instructies (... zal ik hier dan maar vermelden aangezien Annemie geen publieke blog heeft).

Swap Swap Swap

En beeld je nu eens je favoriete snoepje in, een praline met caramelvulling van bij Delvaux in Heverlee in mijn geval, en dat x75 keer = dit zalige boek 75 Easy to Make and Cute Bags - Japanese Craft Book uit de reeks Cotton Time (zohooo goed!), gekocht bij This and That From Japan, kijk ook op Flickr. Vorige week besteld en gisteren al geleverd. Ik wil gewoon nog een maand verlof om alles uit dit boek te kunnen maken. Er staat amper een verstaanbare letter in maar de tekeningen zijn heel duidelijk. Dat moet dus wel lukken.

75 Easy to Make and Cute Bags - Japanese Craft Book 75 Easy to Make and Cute Bags - Japanese Craft Book 75 Easy to Make and Cute Bags - Japanese Craft Book

Ook nog een update van de Quilt Tree die ik van Tante hilde kreeg:
- de eerste in de lijst heeft ondertussen de lapjes ontvangen (USA)
- drie brieven kregen een bestemming: eentje blijft in Leuven, eentje ging naar Nederland en eentje naar Kortrijk
- 4 lapjes heb ik geruild met Janina, ze zijn onderweg
Ik zoek dus nog steeds 1 kandidaat: doe je mee?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails