28 juni 2009

In de maak... deel 2

.
Deel 1 van "In de maak" dateert al van 2 juni. Er kwamen steeds andere opdrachten tussen maar nu is ze eindelijk (bijna - morgen de stof nog definitief bevestigen op de handvaten) klaar. Met een zucht van opluchting omdat 1-ik er maar 6 weken te laat mee ben (aiai) en 2-ik er zo dikwijls op gevloekt heb:

- De binnestof is heel stevig maar vrij stug en dat maakt dat de tas niet zo soepel valt als ik wel zou willen: aarggg!
- Ik was de rode buitenstof (een zetelhoes) vergeten te wassen voordat ik ze sneed, dus moest ik wel eerst de tas in elkaar zetten en dan pas kon ik de stof in de wasmachine stoppen (zou anders helemaal uitrafelen). Gevolg: natuurlijk zit er wat krimp op de rode stof en helemaal niets op de binnenstof maar met veel stoomstrijken is het verschil toch bijna weggewerkt (niet helemaal en dat stoort me). Dom hè!!!
- De opening opzij had ik niet zo diep mogen laten uitvallen, nu ziet het er wat "afgekapt" uit: vind ik ook al niet zo goed :-(

The swap: voor Annemie The swap: voor Annemie The swap: voor Annemie

Conclusie:
Annemie, je krijgt ze maar je mag nog iets anders bestellen. Eerlijk is eerlijk, dus als het eens de mist ingaat, mag dat ook gezegd worden :-(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails