15 maart 2010

Oproep voor een goed doel

.
Ik ben er rijkelijk laat mee maar toch nog deze oproep. Een kleine creatieve inspanning en een beetje van je tijd, meer wordt er niet gevraagd. Velen hebben zich al aangesloten maar dit bericht is dan ook speciaal voor jou (of zij) bedoeld die het nog niet wist(en):

makenvoormoeders.blogspot.com, een initiatief van Sabine De Waele!

Wat je doet:
1. maak iets voor een baby
2. stuur het naar Sabine (adres via sabinedewaele@gmail.com) voor 3 april
3. je naai/brei/haakwerk wordt op de blog getoond
4. Sabine brengt alles naar Moeders voor Moeders in de paasvakantie

En waarom je het doet:
1. omdat elk moeke (ik word zelf aangesproken met "moeke") het beste wenst voor haar kind,
2. maar niet elk moeke kan alles geven wat ze zou willen geven aan dat kind, soms niet eens het noodzakelijkste,
3. de organisatie Moeders voor Moeders biedt steun en toeverlaat aan deze moekes die het moeilijk hebben,
4. en geef toe, jij en ik moeten ons eigenlijk maar een klein beetje inspannen om voor die moekes iets leuk en uniek te maken, iets bijzonder, iets wat alleen zij dan hebben en niemand anders, kortom: iets wat met liefde is gemaakt!

En nu vlieg ik in m'n stoffenkast want ik heb een idee!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails