23 maart 2010

Dankjewel!

Vorige week vond ik op mijn bureau een tasje van eloleo. Haha, dacht ik, en toen bleek dat tasje vol te zitten met goodies. Echt tof!!! En héél erg veel dank aan: Riet (oh jeuj, ik bezit nu een originele Omabetty ;-)), Hilde (ik zag je foto van Nimsa en las ergens dat ze jou een frisse verschijning vonden... voor je thirty-something-lentes-met-5-kinders, awel: ze hebben gelijk!!!), Ilse (hmmmmmmm, voor de smaak én voor de geur), Vicky (je zeepjes passen precies in Stig z'n kleine handjes), Rani (coooooole knoopjes - en ik vind je online niet terug???), Griet (felrode oorbellen en jajaja, ik draag oorbellen, veel oorbellen in vele kleuren) en tot slot een groen schattig strikje van Tine. Ook alle andere goodies in de vele-vele-vele (ja, 't is toch een beetje nachtwerk geworden) tasjes zagen er heel schoon uit.


Niet alles staat op de foto. Dat komt omdat ik de helft met Pernel gedeeld heb.
Happy!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails