12 maart 2010

3 Suisses 1975

Ik kan niet geloven dat ik zo'n leuke pakjes gedragen heb... en dat toen maar "stom" vond. Oh eloleo, gij ondankbare! Nu ligt het patronenboek al jaren (en jaren en jaren) in de kast van m'n oma. Zij is het geduldige type, de breister. Ik heb dat geduld niet. Ik kan niet breien, dat gaat te traag, ik verlies steken, ik ben constant mis, ik brei te vast, te los, enz. Maar ik heb zo'n bewondering voor breisters! Even dacht ik dit boekje in een giveaway te verloten maar die gedachte ging als een steek door m'n hart (dan eindelijk toch dankbaarheid!). Ik doe het begot nooit meer weg maar ik wil het wel eens uitlenen aan een echte breister.



Volgens mij heeft een zekere Omabetty dit 3 Suisses boekje ook, of toch zeker dat van 1976.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails