12 oktober 2009

Wist u dit? Wist u dat?

.
Wist u dit?
Stiel & Stijl organiseert op 23, 24 en 25 oktober een open huis met handgemaakte spulletjes in hartje Leuven? Handtassen, kleding, geboortekaartjes, ... ga maar eens kijken op de site, of nog beter: kom af!
Oh ja, ooit hadden wij (Lili en Mie van LiliMie en ik) het fabuleuze idee opgevat om samen een standje te houden op deze markt maar ... dat is ons dus niet gelukt. Tijd, hè!!!!

Wist u dat?
Sinds vandaag geef ik mijn bokes-tas officieel als "vermist" op: ze is kwijt, verloren, foetsie... gevonden en bijgehouden door iemand anders? Ik hoop dat tenminste want dat zou een compliment zijn... troost ik mezelf? Dus aan de gelukkige vinder: ze was van mij maar jij mag ze ook hebben en gebruik ze gerust waarvoor ze dient. Als ik je morgen in de refter zie zitten met mijn bokes-tas zal ik doen alsof mijn neus bloedt... misschien enkel eens grijnzen en tevreden zijn dat de tas een nieuwe thuis heeft gevonden. Ik moest dan ook maar niet zo dom zijn om ze daar gewoon onder de tafel te vergeten! Veel plezier ermee!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails