11 september 2009

Een boke?

Dit is eigenlijk begonnen met een welgemeende f**k! Alweer een potje yoghurt stuk ... in mijn handtas. Ik zwier dat er 's morgens in en tegen de middag merk ik dan dat een van m'n sleutels door het papieren dekseltje is gegaan. Wel, ik vond boterhammentasjes iets redelijk nutteloos want ik neem nooit boterhammen mee naar het werk (wij hebben een lekkere warme keuken in huis) maar als yoghurt/drank/fruit-tas zal het dan ook wel dienst doen.

Lunch Bag Lunch Bag Lunch Bag

De buitenstof is vilt, een zetelhoes van Ikea. De binnenkant is Toile Ciree, daar mag nu al wel eens iets in gemorst worden... alhoewel, liever niet.

Lunch Bag Lunch Bag Lunch Bag

Grijs lijkt op het eerst gezicht misschien niet zo appetijtelijk maar ik heb een verborgen agenda. De vilten zetelhoes was heel groot (voor maar 4 euro!) en ik ben van plan om er ook een nieuwe winter-schouder-tas mee te maken. Die twee moeten dan wel bij elkaar passen, ahja, ik ga hier niet voor de appetijt, wel voor de fashion... maar dan had ik misschien die bloem* achterwege moeten laten, bedenk ik mij nu. Of niet?

Lunch Bag Lunch Bag Lunch Bag

* Het hart van de bloem is langs de achterkant een stukje velcro. Daarmee hou je de tas dan ook dicht, of "minder dicht" want het is aanpasbaar.

UPDATE: de tas is ondertussen verdwenen :-(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails