22 september 2009

Drie keer prijs!

.
Mijn Give-Away is "in de maak" en morgenavond of overmorgen zeker afgewerkt! Het is een pakket geworden, dus ik had iets meer tijd nodig. Zou ik... ach ja, hier kan je al even meepiepen:















Ondertussen viel ik de laatste dagen zelf maar liefst 3 keer in de prijzen.

Vandaag won ik de wedstrijd van VANMARIEKE en daarmee krijg ik binnenkort een FQ van deze vliegtuigjes-bij-nacht-stof uit haar webshop. Happy!
Vorige week zat er een enveloppe in de bus met daarin een stofje van Noeks en een stuk Fast-2-Fuse uit haar webshop. Een cadeautje waar ik nu mee aan het experimenteren ben. Happy!
Vrijdag mocht ik "iets" afhalen in de post. Met veel argwaan bekeek ik de melding want deze kwam niet van ons postkantoor in Leuven. Heb ik een boete, ofzo? Neen hoor, mijn lieve vriendin in Spanje (wat btw veel en veel te ver weg is) had me een stoffenpakket uit de winkel in Malaga opgestuurd! Happy!













Nooit gedacht maar naast naaien en stikken is bloggen minstens even leuk ;-)
...
...
Ojee, ik heb het goed te pakken, hè?
...
Graag 48 uren in 1 dag, pleaseeeeeeeeee!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails