15 september 2009

Nog een lijstje

.
De laatste weken is het hier kalm geweest, ik weet het. Sinds ik terug aan het werken ben, schiet er niet veel tijd meer over om nog creatief bezig te zijn. Maa-aar, ik heb niet helemaal stilgezeten. Er is wel degelijk "iets" klaar voor een swap maar dat houd ik - je begrijpt dat natuurlijk wel - nog even geheim. Inspiratie kom ik elke dag tegen (ik: hallo inspiratie, hoe gaat het met je - inspiratie: DOE WAT MET MIJ - ik: geen tijd, helaas en sorry) dus hier volgt een nieuw lijstje:

- Een tasje van A Little Sprout, geen patroon maar ga zeker een
s door de blog want die is wondermooi.
- Een tasje met handleiding van mijn favoriete blogster Mair
uru.
- Pink Chalk Fabrics verkoopt nu ook pdf-patronen. Voordelen: betaal met Pay-Pal en je kan instant je patroon downloaden én er zijn geen verzendkosten, dus ook geen extra douane-kosten (awoe Belgische douane). Een van die patronen is het poppenduo Olive & Archie en daar hoort en leuk foto-verhaal bij, lief: Olive & Archie, make a long story
- Halleluja, Ikea verkoopt nieuwe stoffen en ze zijn geweeeeldig! Ik ben sowieso een Ikea-fan maar af en toe iets nieuw is zeer welkom. Kijk!









En,
er komt een give-away aan met deze stof, zo ergens rond de 10.000 views (maar haast je zeker niet!). Hoogtijd dat ik jullie eens bedank voor die vele bezoekjes ;-).

- Als we het dan toch over stof hebben: er is een nieuwe webshop online gegaan met stuk voor stuk prachtige prints... maar dat wist je natuurlijk al (je hoort dat alleszins te weten).
- Tot slot nog iets voor de echte addicts, de "die hard seamstresses": een interview met Heather Bailey (het duurt toch 10 minuten). Heather van de stoffen, van de patronen (en ook een gratis patroon van heel schattige babyslofjes), van de blog, de zakenvrouw, de styliste, ... Een enkel stofje van haar vind ik héél mooi maar alles samen is er wel wat over. Niettemin, ik hoor graag van haar.

Voila, ik heb nu eventjes geen tijd om met deze inspiratielijst iets aan te vangen. Misschien doe jij er wel wat mee.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails