24 september 2009

Give-Away

.Het is zover: m'n eerste echte Give-Away! Sinds 6 juli online en nu al bijna 11.000 keer bekeken. Dat had ik nooit verwacht en waarvoor een welgemeende dikke MERCI! Blij dat jullie er iets aan hebben en ik amuseer mij des te meer.
Het is een pakket geworden: 1 hoofdprijs, 1 kleinere prijs en 4 troostprijzen. Het enige dat je moet doen is ten laatste donderdag 1 oktober reageren (zie ook linkerkolom bovenaan) en een link achterlaten zodat ik je kan terugvinden. Misschien wil ik ook wel van je weten wat hier nog ontbreekt in deze blog... of misschien wil ik dat niet weten want sowieso al te weinig tijd om meer toe doen ;-).

De hoofdprijs:
Een ruime tas in de nieuwste Ikea-stofjes voor ma (of pa?) én ze is omkeerbaar. Voor boodschappen? Naar het zwembad? Op het Strand? De tas is onderaan bijna 50 cm breed en 20 cm diep, groot dus. Ook stevig met een redelijk gewicht. Voor de foto volledig gevuld zodat ze blijft staan maar ze is wel soepel. De foto's zijn een beetje met haast en spoed genomen dus je ziet het misschien niet goed maar de tas heeft wel degelijk hetzelfde model als deze.

Give-Away: Beachbag Give-Away: Beachbag Give-Away: Beachbag Give-Away: Beachbag

Give-Away: Beachbag Give-Away: Beachbag Give-Away: Beachbag

Give-Away: Little Bag and Beachbag

De tweede prijs:
Een mini-tasje voor dochterlief, ook in de nieuwste Ikea-stofjes maar niet omkeerbaar. Voor de knuffel? Voor de boterhammen? Tussen de stof en de voering zit Vlieseline dus blijft de tas uit zichzelf staan.

Give-Away: Little Bag and Beachbag Give-Away: Little Bag Give-Away: Little Bag Give-Away: Little Bag

Give-Away: Little Bag Give-Away: Little Bag Give-Away: Little Bag Give-Away: Little Bag

De troostprijzen:
passen in een enveloppe, veel is het niet maar wel met de hand genaaid, ahja.

Give-Away
* jaja, dat laatste speldje moet ik nog afwerken ;-)

Alstublieft en nog eens bedankt voor de vele bezoeken,
eloleo

111 opmerkingen:

  1. Wow! Prachtig Eloleo! Dat klein tasje met hertje en mooie knopen is helemaal super.
    Ik volg je blog op de voet. Nu je vraagt wat er nog ontbreekt zou ik zeggen: een patroontje van die omkeerbare strandtas. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello! I found you through the Sew Mama Sew Flickr pool. I don't know if you would ship to the US, but I would love a chance to win one of these gorgeous bags. The only thing I would say is missing from your blog is English! But I used a translator to read what goes with your cute pictures. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heila,

    WAW WAW WAW WAW!!! Meer valt er echt niet over te zeggen!!!
    Ik wou dat ik het kon winnen, want we hebben tamelijk wat familieperikelen die als ze niet snel worden opgelost voor een breuk kunnen zorgen en ik zou hopen dat één van die fleurige tassen hen wat meer kan laten relativeren...
    Maar het gelukt blijkt niet aan mijn kant te willen zijn, al hoop ik deze keer van wel, dus een ieder die de give away wint het is hen van harte gegund en ze zullen met héééééél veel fierheid over straat kunnen lopen dat ze zo'n leuke tassen zullen gewonnen hebben!!!

    Chapeau Eloleo, echt waar!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai! wat een prachtige tassen, ik vind je blog zo helemaal super, en dan al die linkjes, om helemaal duizelig van de worden,... ik zou ze allemaal wel willen uitproberen, maar eerst leren naaien dus!!
    en ik had graag eens een fototje van jezelf gezien...of misschien heb ik dat gemist?
    tjuus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waw! Wat een leuke, kleurrijke tassen. Je wordt er op slag vrolijk van. Bedoel je een link plaatsen naar een leuk patroon? Ik heb er 2 leuke (eenvoudige) op mijn verlanglijstje staan: een schort en koksmuts voor mijn zoontje. Je vindt ze hier koksmuts en kinderschort Wat er ontbreekt op jouw blog? 'k Zou 't zo meteen niet weten. Doe maar gewoon verder zoals je bezig bent, zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallootjes,

    Het zijn echt super tassen. Leuke stofjes en handig in gebruik met drie kindjes. Ik hoop nu al stilletjes dat ik bij de winnaars zit.
    De blog ziet er super uit. Leuke ideeën.
    Groetjes en nog veel succes

    Veerle Tokarek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het kindertasje zou ik zelf ook wel gebruiken. :-)
    Om mijn boterhammen mee te nemen naar het werk!!
    Wat ontbreekt? Hmmm, niet zoveel: doe zo verder zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallloooo,

    super gewoon ,zooo prachtig 8
    Zou deze ook wel graag willen winnen
    En ook kom ik elke dag op je blog kijken
    En wat er ontbreekt aan je blog ,zou het ook niet direct weten
    doe zo verder
    dikke proficiat
    Grts Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoooo mooi!Ik wil heel graag meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij (ikzelf en dochterlief) doen mee! En er ontbreekt werkelijk niets: de overvloed aan ideeën en prachtige voorbeelden is recht evenredig met mijn uitgesproken tijdschaarste. Maar dat heb je hierbij opgelost, gezien je geen patroon maar meteen kant-en-klare tassen weggeeft. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Whow, ze zijn wel mooi, die IKEA-stofjes in tasvorm gegoten. Natuurlijk doe ik ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super!!!Jouw stofjeskeuze is helemaal mijn smaak!! En ik kan nog wel een zakje gebruiken, zowel voor mij als de dochter ;-)
    Jouw blog is helemaal perfect! ik ben nu bezig met de Big bag en ik heb nog -tig dingen hier zien staan die ik ga maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oooh, tis mooi! amai, ik snel meteen naar Ikea om eigen ideetjes uit te werken, maar stiekem hoop ik ook om één van jouw mooie tassen te winnen he! ah en inderdaad, het patroon van de tassen, dat ontbreekt nog ;-)
    Elke het sterretje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn ze leuk!!
    Het eerste wat ik elke ochtend doe als ik de computer aanzet is even naar je blog gaan.
    Wat een heerlijke inspiratie kan hier altijd vinden.
    Enne, wellicht kan je een keer vertellen hoe je die tassen hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oeh! mooooi! prachtige vorm en kleurtjes!
    Wat ontbreekt er nog? een stikmachine bij mij thuis om dit zelf eens te proberen :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb de kleine in het echt gezien en hij is echt prachtig mensen!!!

    En tuurlijk doe ik ook mee.

    Het patroon van het kleine tasje wil ik hier wel zien verschijnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh leuk, ik doe ook mee. Hopelijk win ik iets uit het eloleo-atelier! En het patroon ... ja daar ben ik ook wel benieuwd naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hej eloleo. Ik zal hier ook maar eens reageren. Zoals je weet, ben ik fan van het eerste uur en hebben wij al verschillende van je prachtige creaties in huis. Nu moet ik toch wel zeggen dat je mij met deze weer echt verrast hebt. ik zag de stoffen in IKEA en was niet helemaal overthuigd, maar nu ik ze zie in deze tassen, vind ik het werkelijk ongelooflijk prachtig! geniet maar van je vele supporters, ge verdient het dubbel-en-dik! liefsxheelveel. en nu kan ik alleen regaeren als...uw dikste vriendin, irma ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. joepie, gefeliciteerd met zoveel bezoekers!
    Wat mist er op je blog? Hmm, je bent heel compleet, misschien nog meer posten met zulke mooie foto's?
    En over je tassen: super, vooral die met dat vosje (mijn achternaam is Vossen, vandaar!)

    Groeten uit Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een enorm gulle give-away! Pfoe, wat zul je jezelf daar voor in het zweet hebben gewerkt!
    Je blog is helemaal compleet vind ik, heel overzichtelijk en een heel vrolijke uitstraling.
    Nu ook weer deze cadeaus - stuk voor stuk geweldig! Ik ding graag mee naar een prijs :)

    Een ander keertje zal ik je vragen hoe je zo'n mooi opstaand randje aan je tas maakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dankzij de links op je blog ben ik uit mijn naaidip gekropen en ben ik volop bezig met deze leuke verslavende hobby.Wat ik mist op je blog is voorlopig nog niets ik heb nog geen tijd om alle links te bekijken genomen.
    Dank je wel voor deze verzameling van links. Ik zou het een eer vinden om iets van je te winnen . Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, ik doe ook mee.
    Ik zou niet direct weten wat hier ontbreekt. Ik heb al veel gemaakt uit uw lijst met Tutorials (die is geweldig trouwens ... ik heb weken zitten googelen naar ne goeien tutorial voor ne knuffel, tot ik op uw site kwam, inspiratie zat ... 't zijn trouwens de olifantjes geworden)
    Goed bezig ... ik ben fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Amai, dat is een zeer mooie tas!
    oeioeioei, ik ga berebest duimen.
    en je blog is perfect, helemaal mooi!

    Ik moet nodig op naailes, al die mooie projecten en fijne linkjes.

    Fijn weekend!
    Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe graag mee! Ik had al gezegd dat ik het een supermooi stofje vond en nu ik de tas zie denk ik helemaal PRACHTIG! Wat ben jij handig! En dan ook niet één kadootje, maar wel 5!

    En wat ik mis? Misschien heb ik niet goed gezocht, maar ben wel nieuwsgierig naar de persoon achter de blog. Heb je ergens een fotootje van jezelf? Verder? Niks veranderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw ik vind die tas echt ongelooflijk leuk!
    Dat kleintje zou ik wel niet kunnen gebruiken, aangezien ik zelf geen kleintje heb. ;)
    Ik heb geen idee wat je zou kunnen veranderen, ik vind je blog fantastisch om te lezen, zulke toffe dingen die je altijd maakt. Keep up the good work. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ben net zelf begonnen met naailes (dus heb ik een tas nodig om naar de naailes te gaan, ahjaa!): check.
    Ik heb een dochter: check.
    En soms moet ik al eens getroost worden: check.
    Kortom, ik ben uw Ideale Winnaar. ;-)
    Heel mooi, knap gedaan. Je bent een van mijn nieuwe voorbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ideaal om binnen een paar maand mee te nemen naar het werk. en omdat prijsjes winnen gewoon zo leuk is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Whoe mooi, ik doe ook mee!
    Door jou denk ik al weken na om eens naar de ikea te gaan.
    (komt er wel niet van omdat ik dan bedenk dat ik echt niet graag rondloop in de Ikea)
    Dus een ikeatas zonder naar de Ikea te moeten, het zou ideaal zijn.

    Wat er nog ontbreekt, geen flauw idee ik ben nog niet door alle linkjes geraakt. Maar een hele hoop vond ik wel heel interessant.

    Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik had nu even wat meer tijd om ze van naderbij te bekijken, hier volgen de vragen:
    Heb je niet meer stofverbruik doordat je die taferelen probeert te laten uitkomen?

    De binnenstoffen zijn die ook IKEA? In ieder geval heel erg mooi!

    Ik waardeer altijd jouw mooie stofcombinaties en strakke afwerking. Tot in de puntjes inorde. Die tassen kunnen zo in de winkel.
    Het enige negatieve hier is de commentfunctie Wedden dat ik weer 3 pogingen ga nodig hebben voor dit erop geraakt? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een heerlijkheid om door deze blog te neuzen, want een ideeen en voorbeelden en dan ook nog deze mooie tassen!! Geweldig gemaakt! Graag doe ik mee!

    Groetjes Ellis

    (ps: helaas zelf geen blog want anders kom ik nooit aan naaien toe, hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. haha, ik was gisteren bij Ikea en kocht dezelfde stof....dus meedoen is niet eerlijk, want ik wilde er zelf al een gaan maken voor dochter. Maar voor de speldjes doe ik graag mee, mag dat ook? Dochter zou er zo blij mee zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik moest even zoeken waar ik kon reageren....GEVONDEN!
    Je miste mij nog als volger...OPGELOST!
    OEI wat heeft IKEA een leuke stof :)
    en wat heb jij daar een MOOIE TASSEN van gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw, wat een leuke tassen heb je weer gemaakt! Die Ikea stofjes blijven super, dus ik doe graag mee! (Wij gaan morgen even langs Ikea, kijken of ze die stofjes hier ook al hebben!)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat hier ontbreekt? Niets... ik kom nu al tijd (en veel handigheid) tekort om al die mooie dingen hier uit te proberen. Maar goed voor de sport: een leuk en makkelijk patroontje om een overgooiertje te maken, want ahja, ik heb dochter. (Een zoon ook trouwens, maar een overgooiertje lijkt me makkelijker dan een broekje)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. iets ontbreken op deze blog? euh, ik zou het niet weten...het is gewoon een gweldige bron van inspiratie!! Proficiat met je 11.000 keer bekijken, super!
    Ik doe eigenlijk niet mee met de give-away, 't zou een beetje oneerlijk zijn, want met de paarsequiltlapjesswap hebik al 2 prachtige speldjes van je gekregen en onze eigen ruil komt er binnenkort ook aan..alhoewel dat tasje voor dochter echt wel gegeerd zou zijn hier. maar ik heb teveel dochters..1 tasje voor 3 meisjes, ocharme dat tasje, het zou in flarden gescheurd worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Waw, wat heb je ongelooflijk je werk gemaakt van die give away!
    Hoewel ik me wat hebberig voel, waag ik toch mijn kans nog eens...
    Ik vind de grote tas werkelijk heel erg mooi, maar ook met nog een paar speldjes zou ik blij zijn :o). ik heb al de eer gehad een paar van je te ontvangen, ze zijn echt heel handig en mooi en ik draag ze dan ook superveel.

    Wat ik mis op je blog: een webshop waar je "tijd" kan kopen, om al die mooie dingen te maken waarmee je ons inspireert!

    Proficiat met je blog en doe zo verder, zou de schooljuffrouw zeggen :o).

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Phoeh, wat een reakties al! Maar ik ga toch nog even meedingen.. Wat een mooie tassen, super goed afgewerkt, mooie stofkeuze, en ja: dat rode randje... geweldig!!!! Wat heb je een werk gehad!!!

    En zeker gefeliciteerd met al die bezoekers!!! Maar dat is niet vreemd, want je hebt wel een heeeeel uitgebreid en leuk blog! Ik zou echt niet weten wat je nog zou kunnen toevoegen..

    BeantwoordenVerwijderen
  38. reageren is moeilijker dan lezen... ik wil ook graag meedoen (met een oude url - maar kom :-) )

    PRoficiat met je blog, je lezers en je werkjes en natuurlijk met je vrijgevigheid :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Geweldige tassen! Ik waag mijn kans bij deze.

    En wat ontbreekt er? Enkel dat wat je zelf vindt dat hopeloos ontbreekt.... ieder ander is allang tevreden met wat hij hier vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik wil ook een kansje wagen.
    Het is de eerste keer dat ik je blog bezoek, en ik ben al meteen jaloers. Wat zou ik graag een beetje meer tijd hebben om ook zo creatief te zijn!
    In ieder geval: een geweldige blog, ik denk niet dat er iets ontbreekt.
    groeten,

    Hanne.willems@telenet.Be

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ha, geen mail meer, maar nu een reactie. Graag doe ik mee met de loting.
    Ga zo door, reuze leuk.
    Jolan

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mijn mond valt open...schoon schoon schoon!
    Is dat patroontje van dat kindertasje hier ook ergens te vinden?
    Mocht ik het niet winnen dan staat het meteen op mijn to do lijstje...net als de rest van je blog trouwens: die is trouwens perfect, het is mijn inspiratieplekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ja, ik wil, ik wil!!!

    Geen link naar mijn persoontje helaas, maar ik kijk elke dag op je blog en lees dus vanzelf wannneer ik je m'n gegevens moet mailen ;)

    Leuke dingen maak je, en al die links naar nog meer moois zijn onbetaalbaar. Ga gewoon maar lekker door zoals je bezig bent.

    P'lile

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik doe mee, geniet elke keer van jouw slinger aan de Singer! Singer lekker door en make live a little bit more colorful!!

    Thijs-Marty@zonnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een mooie tassen en speldjes ! Is het patroon van het kindertasje ook terug te vinden op je blog ? Ik neem uiteraard graag deel aan de give-away. dmvalerie@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wauw, ze zijn erg mooi geworden, ik maak graag kans :-) Je kunt me iig vinden via mijn link! Enne...Zijn het allemaal Ikea stofjes? Heb ze daar nog nooit gezien :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wauw! Ik doe ook mee. Ik heb geen dochter maar wel boterhammen ;-)
    Wat ik mis is misschien een webwinkel erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh, zo mooi!
    Zoals zoveel dingen hier. Ik snap nog altijd niet waar jij de tijd haalt om dit allemaal te doen. Doe zo verder!
    En maak ik nu kans ;-)

    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een mooie tassen maak je toch ! Echt geweldig. Daar zou ik maar wat graag ééntje van winnen.

    Groetjes van Janny.

    * Ook nog bedankt voor de vele gratis patroontjes die voor ons opzoekt !

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Supermooie kabaskes en supergave stofkes. Heb gelijk de Franse ikeasite gecheckt, maar helaas, precies niet te koop hierzo :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik vind uwen blog helemaal geweldig! Wat er nog mist? Een foto van mijn onbag in actie, maar da's mijn fout natuurlijk, we hebben wat problemen met foto's uploaden. Voor de rest blijf ik u bewonderen voor waar je de tijd vandaan haalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. hallo kroket seg....als ik het goed begrijp...worden WIJ bedankt omdat we je blog volgen...tja...alle dank aan jou eloleo...want jouw blog is nu éénmaal de moeite waard...én foto's van je creatieve uitspattingen...én een waslijst aan links met patronen, tips,...

    wat wil een mens nog meer? ...

    winnen misschien?

    omdat ik gisteren naar Ikea ging en die fameuze stoffen die je aankondigde in een voormalige post er niet vond...
    omdat ik over minder dan 1 week het werk hervat na 6 mnd zwangerschapsverlof en nog steeds geen degelijke werktas heb gevonden...

    en dan heb je dus deze give-away die alles oplost...

    ik doe dus graag mee,
    zonder link weliswaar (heb ik niet) maar ik mailde je onlangs over een machientje voor biaisband en een tip voor de kringloopwinkel bij parking bodart ;-)

    enne, hoe zit het met die shop?

    zwaai, fany

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Oh's en ah's, jawadde hoe mooi!
    Ik kom dagelijks-lees DAGELIJKS(hint hint)-kijken naar wat je iedere keer maakt.
    Als ik win ga ik er dagelijks mee op stap en maak reclame voor je.
    Je blog is al perfect, voor mij mankeert er niets.
    En nu duimen dat ik win....

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ondertussen al 11090....

    Uw blog staat bij mij synoniem voor superleuke, maar dan ook écht superleuke links, tasjes, inspiratie, kleurtjes,...

    Tot morgen! En overmorgen! En overovermorgen....!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ooh!! Ik kan enkel dromen van zelf zo'n mooie spullen te maken. Heb vandaag in den Ikea dezelfde stof gekocht om men kotzetel te overtrekken. Hopelijk win ik deze mooie tas, zou perfect bij de zetel passen :)
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Haai, Dikke proficiat met het overweldigende succes!! Je blijft een grote bron van ispiratie, keep up the good work meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. jajajajajajajajajajajajaja!
    ik doe ook mee!
    ik kan alleen maar bevestigen wat ik hierboven lees
    (nu probeer ik posten want meer dan lezen en kijken en jouw links aanklikken moet een mens niet kunnen om een goede dag te hebben- URl, google account,... zijn latijn voor mij vandaar anoniem maar ik stuur met graagte mijn gegevens als de prijs mijn richting uitkomt)
    merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wauw seg. Ik ben al de 59e die reageert. En ik heb zo'n vermoeden dat ik niet de laatste zal zijn. Erg mooi allemaal. Ik waag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ongelofelijk prachtig! Voor mij ontbreekt er niets op je blog. Al die links, daar kan je dagen zoet mee zijn. Ik wacht tot ik mijn been breek, zodat ik eindelijk weer eens kan gaan naaien (mijn linkerbeen dan wel).

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Waaw! Zo mooi! Ik doe met graagte mee! Duimen maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Zo'n gul geschenk om je lezertjes te bedanken, terwijl we eigenlijk met z'n allen heelder dagen al van je ideetjes komen snoepen: de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. WAAW ! prachtige give away. Ik volg sinds een aantal weken je blog en vind hem fantastisch; heel leuke ideeen en enorm overzichtelijk. Je hebt me in ieder geval aangezet om me in te schrijven voor de naailes. Ik doe graag mee aan de wedstrijd. Zo'n mooie tas komt altijd van pas; Ik heb wel geen dochter maar mijn zoon zal het kleine tasje ongetwijfeld ook heel leuk vinden voor zijn schriftje in de creche! Groetjes ann_debaere@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een prachtige spullen. Net zoals je blog trouwens. Ik ben een paar maanden geleden voor het eerst achter mijn naaimachine gekropen en heb al heel wat inspiratie bij jou gevonden. Dus ga, wat mij betreft, gerust nog maar even door !

    BeantwoordenVerwijderen
  64. prachtige kado's!!
    wow wat een super give away!

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Allez, ik kom nog eens zoeken naar een leuk patroon om een knuffel te maken, en er wordt gewoon vanalles gratis weggegeven! Ik doe mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  66. omg! geweldig!
    ik volg je blog anoniem:) maar dit is een goed excuus om iets van me te laten horen...
    jouw blog heeft me aan het naaien gezet, zowel het leren als het zelf experimenteren!

    wat eraan ontbreekt? helemaal NIETS! enkel de tijd om het allemaal te maken, maar dat ligt aan mezelf:)
    je schrijft en maakt zelf toffe dingen en je links zijn ook geweldig!
    een eloleogoogle, als het ware...
    gewoon GEWELDIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Leoleo,
    Eleoleo,
    Elelea,
    Hoe was het ook al weer?
    Dus moet ik het altijd effe nakijken als ik je blog weer eens wil aanbevelen bij creatieve vriendinnen. Want hij is zooooooo super!

    Groetjes van Rozemarijntje ;)

    Eloleo, waar komt dat eigenlijk van?

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hey Eloleo,

    Wat heb je weer een leuke dingen gemaakt. Ik lees altijd met veel plezier je nieuwe berichten en sta ervan versteld wat je toch altijd in korte tijd produceert. Petje af!
    Ik kan niet zeggen dat ik iets mis, ik kom altijd terug even kijken.

    Groetjes,
    Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Mmmm wat ik mis?
    eh nou misschien eh....
    of toch uhh....

    Ik kan echt niets bedenken.
    Dus ga vooral zo door!!!

    Groetjes,
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Oh, oh, oh, wat een leuke tassen!
    Ik ga erg zitten duimen dat ik iets win.....
    Groetjes, Marieke
    ps: ik geloof ook niet dat ik iets mis op je blog, ik krijg alleen nog meer het gevoel dat er 48 uren in een dag zouden moeten zitten, veel te veel inspiratie! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hele mooie tassen! Dus tuurlijk wil ik meedoen om te winnen!
    Trouwens een leuke blog heb je, en de handige links hebben me al veel tijd en zoekwerk bespaard.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat hier ontbreekt? Een webshop ;)
    Of nee, in zelf maken zit absoluut het grootste plezier, maar bij gebrek aan een naaimachine (ben aan het sparen!!) en (voorlopig) nog een absolute leek met naald en draad zijnde, zou het wel handig zijn...
    'k heb je blog nog maar recent ontdekt, maar ben er nu al absoluut weg van. Doe zo voort!
    En die grote tas, eerlijk waar, ik zou hem zo kopen mocht ik hem ergens zien liggen. Echt gewéldig!

    Isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat ik mis? Zo'n machtigmooie tas natuurlijk ;-)
    Heb dan wel geen dochterlief maar een stoere zoon die ook boterhammetjes meeneemt.
    Nét je blog ontdekt...dat wordt weer heel laat gaan slapen. Pràchtig!

    T.

    wygers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Echt een prachtige tas! Wij doen dan ook hééééééééééééééééél graag mee!

    Ik kom hier voor de eerste keer en ga je blog nu eerst van voor naar achteren en van achteren naar voor lezen! Wij blijven in de toekomst ook zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. De tassen zijn super. Zulke mooie kleuren en dessins en de tassen zijn zo mooi. De kindertas moet ik maar niet aan mijn dochter laten zien, want die hoopt dan (een beetje teveel naar mijn mening) of zo'n "toffe" tas.

    En dat je hebt nagedacht over troostprijzen. Leuk zeg.

    Ga zo door met je blog, want ik lees hem graag.
    Groetjes, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Prachtig prachtig Sanne.
    Ik vind het heel erg knap wat je doet! Zoveel inspiratie, zeg!
    Veel groetjes en hopelijk heb je binnenkort eindelijk nog eens tijd om ene te gaan drinken! Alhoewel... je moet misschien liever wat doorwerken, zodat ik ook zo'n mooie tas kan bestellen...;-b
    Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Jeetje ik kom je via via tegen en val met mijn neus in een heuse give away van echt super mooie tasjes. Ik wil heel graag mee doen en houd je wel in de gaten want wat een leuke blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat leuk! Leuke tasjes en leuke blog, altijd spannend om te volgen: staan er nieuwe leuke dingen te ontdekken? En nu net terug uit vakantie en er zijn leuke tasjes en speldjes te winnen! Dus: ik doe mee!

    groetjes
    Niek

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Hoi,
    Mag ik er nog bij : ik ben ook 1 van die bezoekertjes die heerlijk meegeniet. Nog niet veel gemaakt/aangedurfd, maar als ik zo'n tas zie en zou winnen verdwijnt mijn faalangst misschien wel wat. Lieve groet van een blogloze madame uit de buurt,
    Kaatxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wauw! Ze zijn prachtig. Ik doe mee! Deze blog ga ik zeker volgen, heel inspirerend.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  81. leuke, creatieve blog, wwar ik af en toe een kijkje kom nemen om wat ideetjes op te doen

    groetjes,

    marijke-mode@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Echt super prijzen! De kleuren, het idee zijn gewoonweg super!! Dit geeft me een extra boost om toch opnieuw te beginnen naaien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik had graag de vorige omkeerbare strandtas gekocht maar dat bleek niet mogelijk. Daarom doe ik met veel plezier mee aan deze wedstrijd. Je weet maar nooit...

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Hey Eloleo!
    Ik kom hier nog maar sinds een paar dagen (en ben al helemaal verslaafd aan je mooie ontwerpen!).
    Ik ben sinds 8 maanden mama en wil me ook gaan toeleggen op het zelf in elkaar knutselen van allerhande rokjes, kussenslopen, gsm-zakjes....en wie weet ooit zo'n mooie handtas!!..maar daar kan ik ondertussen enkel nog maar van dromen want net iets te ingewikkeld voor een beginnende naaister.
    Daarom wil ik graag meedoen an de wedstrijd! Ik droom al van de dag dat ik samen met mijn dochter, beiden met blitse handtas, over straat kan paraderen!
    Ik kom snel weer langs voor patronen!
    greetz!
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wauw zeg ! Super leuke tassen... Ik heb zopas je blog ontdekt en ben nu al een fan.

    Groetjes
    Gwen (Antwerpen/België)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. GEWELDIGE BLOG!!
    Wat een creativiteit om jaloers op te zijn!!

    Goed bezig hoor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. ongelooflijk wat een mens allemaal kan met stof, draad en naald/naaimachine. je dingen zien er altijd zo professioneel uit. straffe kost!
    (en ja, zo wil ik er dus ook wel eentje!)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. ik doe mee! (ik stalk je al een tijdje, dus meedoen hoort erbij & man: wat zijn die tassen mooi!!)

    wat betreft die website denk ik dat wanneer het berichtjes-post-mysterie is opgelost je er eigenlijk wel bent :P

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Mooie tassen!!! Wil graag meedoen met deze give-away
    Ik ben je blog nog niet zo lang geleden tegengekomen maar heb hem gelijk op mijn favorieten en bloglijst gezet. Veel bruikbare ideeeen en inspiratie.
    Ga zo door!!!
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. De tassen zijn echt heel leuk. En leukd at je zoveel lezers hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ik doe ook mee,
    wat een super give away!!!
    x Miemol

    ps, leuke blog heb jij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Hey Eloleo!

    Er staan echt toffe tassen op je site! Dankzij jou ben ik aan het stikken gegaan en heb ik ook een omkeerbare tas gemaakt.
    Omdat een mens niet genoeg tassen kan hebben, doe ik graag mee met deze wedstrijd...

    ps: Doe zo verder, want je ben super goed bezig!

    Groetjes,
    Leen (le_clauws@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  93. ik vind je blog geweldig! ik bewonder elke creatie met de grootste jaloezie want ik wil wel naaien maar ... kan het niet. Dus doe vooral lustig verder, misschien ga ik dan ook aan de slag. Wat er ontbreekt, misschien 'workshops' om een leek als ik te helpen, te inspireren,... Veel succes! groetjes, Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Waw, daar wil ik ook wel mee rondlopen :)

    Heb net je blog ontdekt en dat blijkt net op tijd! (of eigenlijk veel te laat...)

    Wat er ontbreekt op je blog kan ik nog niet vertellen want op het moment heb ik een beetje een overompelend ontdekkingsgevoel.

    groeten,
    ellen (deboeck.ellen@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Super, heb ook net je blogje ontdekt, er staan heel veel leuke ideetjes op, die ik zodra mijn nieuwe naaimachine gearriveerd is, ga uitproberen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ja zeg, het zal wel zijn dat die mooie tas ook hier in de smaak valt. Ik kom bijna dagelijks naar je blog kijken om te zien wat voor knappe dingen je gemaakt hebt. En natuurlijk ook voor die goudmijn aan links naar andere interessante sites. Dikke proficiat en doe zeker zo voort.
    Groetjes,
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Ik kom graag op je blog. Voor alle inspirerende links. Dat kunnen er nooit te veel zijn ;-).
    En die tas wil ik wel winnen! Gewoon om mezelf te verwennen. Kan ik wel even gebruiken op het moment.
    Maar goed, ook als ik niet win, kom ik gewoon weer terug :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  98. O ja, en sinds vorige week maandag heb ik ook nog eens een dochter :-D. Ze heeft dan nog wel niet zo veel haar en een tasje vasthouden lukt ook nog niet, maar toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ha, reactie nummer 100 (als ik goed heb geteld ;-))
    Sorry dat ik op de verkeerde plek reageerde maar ik snapte er even niets van. (beetje blond)
    Ik wil dus wel heel graag meedoen!!

    XO Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  100. ojaaaaa, ook ik wil kans maken op een échte eloleo! Schrijf me dus maar op voor die give away. Een blog heb ik NOG niet ;-) maar je hebt m'n mail wel.
    En wat er ontbreekt op je blog? Niets meid! Ik beleef superveel plezier aan je blog. En das veel leuker dan te denken wat er nog ontbreekt.
    Chapeau!
    Anneke D.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ohhh nog net op tijd!! Joepie!
    Mooie blog heb je zeg. En wat een mooie tassen, en spullen maak je allemaal. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. superinspiratieblog!
    elke keer weer als ik hier kom heb ik een langere lijst van verlangen :-)
    en in welke tas steek je al die tassen?
    mooi werk dus ik doe heeeeeel graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Prachtig! In de hoopvolle verwachting ooit zelf zo'n hebbedingen in elkaar gestikt te krijgen (net begonnen met naailes, zoals zovelen), waag ik graag mijn kans.
    Ik vind trouwens ook dat er echt niets ontbreekt op je blog hoor, integendeel...

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Nog net op tijd hoop ik ... lees je blog regelmatig en vind hem net als de rest van de wereld super !!! Ik zou dus maar gek zijn als ik deze kans om een tas te krijgen aan me voorbij laat gaan ... voor elk model zijn er hier wel gegadigden te vinden ! Proficiat met je blog en al je creaties !

    Liesbeth
    (llaurijssen@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Ik ben al vol spanning ;-)
    wel veel te veel reacties naar mijn goesting!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. 'T is niet waar hè!!! Ik kom hier vandaag eens rustig alles bijlezen, blijkt dat ik de give away gemist heb!! Djuu toch! Zo'n prachtige tassen weeral... proficiat aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. graag zou ik meedoen en iets winnen , alles wat je maakt is zo mooi

    groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  108. je hebt toevallig geen patroon van deze strand/zwenzak? Zou er graag 1tje maak als kerstkadootje :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Helaas, geen patroon (afin, er is wel een patroon maar ik heb het niet uitgewerkt of er geen handleiding rond geschreven).

    BeantwoordenVerwijderen
  110. geen probleem :-)! Ik hoop dat het binnenkort voor je lukt om een webwinkeltje te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails