22 november 2009

TWEEDle-dum-dum-dum én een nieuwe winnaar én een award én ik kreeg zomaar een cadeautje

.
Tweedle-dum-dum-dum...

Vandaag stoffenbeurs in Leuven, ik kocht deze stapel... en bedenk mij nu dat ik echt over m'n bloemetjesprintperiode heen ben. Alles voor 45 euro, 10m in totaal.

De bloemen-broches kreeg ik van Maryvonne uit Nederland. Zomaar een cadeautje! Dankjewel Maryvonne, ze zijn echt heel mooi en ik vind het ook bijzonder lief van je!

Ik hoop dat de Nervous Midwife aan het meelezen is want zij werd als nieuwe winnaar geloot i.p.v. An (zie commentaren vorige post). Stuur je me je adres door?
En voor Barbara, die al meteen kandidaat was om de bloemen van An "over te winnen": helaas kwam je naam niet uit de zak maar stuur me toch maar je adres want ik heb nog een troostprijs.

Afgelopen week kreeg ik van MamaNinthe en van MiekK's een award. Dankjewel dames. De award krijgen, wil ook zeggen dat ik nu 7 dingen over mezelf moet vertellen en hem weer moet doorgeven aan 7 andere creatieve bloggers.
  1. ik eet graag combinaties: hesp met confituur, kaas met choco, pindakaas met suiker, preistoemp met mosterd, ...
  2. ik heb een reuze todo-lijst af te werken: 2 broekjes voor Stig, een varken voor Stan, een swap met Potje Thee, een handleiding en patroon bij het kleine tasje van de eerste give-away, een pyama met de vliegtuigjesstof die ik won bij VanMarieke, een poef-hoes met bijhorende mandjes, een herstelling aan de tas van Charlotte... aan dit tempo: einde maart :-(
  3. de dochter van m'n eerste grote (ver)lief(dheid) zit nu bij Stig in de klas, afin ik was eigenlijk z'n 2de (lees "reserve") lief maar ach, we waren 6 jaar... en nu doen we alsof we elkaar niet kennen, haha (houden zo!)
  4. ik heb ooit in de grote gang van het HH-instituut in Heverlee in m'n broek geplast van't lachen en toen was het ineens niet meer om te lachen
  5. de helft van m'n humaniora deed ik op St-Lukas in Brussel (dit en dit en pfieeeeew, wat een saaie website hebben die nu toch, de realiteit was heel anders!), dat heeft m'n hele leven veranderd
  6. m'n nichtje leerde me zwemmen toen ik 7 jaar was, ze zei: "hier is het laag badje, spring er maar in" en het was natuurlijk het gewone bad, ik was bijna verzopen en tot op de dag van vandaag heb ik een hekel aan zwemmen, water, kleine bootjes, regen, enz.
  7. en ik zal geen 7 andere bloggers aanduiden om de simpele reden dat ik jullie allemaal de moeite waard vind om deze award te krijgen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails