5 oktober 2012

In de winkel

Standaard Boekhandel
En dus trokken we gisteren zelf ook eens naar de boekenwinkel. Om het met eigen ogen te zien. Want anders konden we het moeilijk geloven. Maar het ligt er. Het bestaat. Het is echt. En blij dat we zijn! Het lag zelfs hier en daar in de etalage. Opgesmukt en al. 

Zo, dan is het nu aan u! Het enige dat wij nog doen is, bij gelegenheid, onze naam erin zetten. We steken van wal op Leuvens Stikel's got talent en gaan dan door naar een paar andere leuke evenementen. Eentje waar ik zelf heel erg naar uitkijk is Stiel&Stijl. Daar zitten we aan tafel met met andere collegablogsters en -boekenschrijfsters. 

Nog meer signeersessies, verkooppunten enz. vind je hier (bovenaan tussen de tabbladen).

Veel plezier allemaal. En nogmaals dank voor jullie enthousiaste aanmoedigingen en het blijven volgen. Zonder lezers zou dit avontuur nogal zinloos zijn, nietwaar?

26 opmerkingen:

  1. Gisteren na het werk ben ik onmiddellijk naar de winkel gezoefd voor jullie boek! Supermooi en -handig!

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/

    PS ik denk dat jullie snel aan een 2e druk zullen toe zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie boek, straks ook in Nederland te koop???
    Fijn weekend, groetjes Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel tof zeg!! Nu nog óp naar Nederland :-)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zal wel een super gevoel geven!!!
    Ik vind het een vrolijk, kleurrijk, mooi en inspirerend boek.
    Proficiat en doe zo voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een plezier om in handen te hebben en te doorbladeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi super boek! Ik weet al perfect een paar jonge slachtoffertjes waarvoor ik dat leuke kraamkado'tke kan voor maken^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sinds gisteren in huis en het is super! Niet alleen staan er leuke dingetjes in maar ook geweldig goeie tips. Ik heb me al een paar keer laten verleiden om een naaiboek te kopen maar die vallen dan toch altijd tegen (misschien omdat het vertalingen zijn?) Maar hier kan je tenminste echt wat mee, ik hou van het no-nonsensgehalte. Goed gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awel hè, we gaan jullie allemaal eens goed verwennen op S&S. proficiat, nog es. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super zeg! Ik kan niet wachten om naar huis te gaan vanavond. Het boek zal ondertussen wel geleverd zijn door bambiblauw :-) spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super! Proficiat! Ik ga mijn exemplaartje snel kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had hem beter niet bij Eci besteld. Daar konden ze hem nog niet leveren...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een ont-zet-tend prach-tig boek! In de bus gekregen via bambiblauw, merci voor het signeren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd hoor, het is een PRACHTboek!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gisteren jullie boek in huis gehaald en vandaag ligt hier al een heerlijk mooi jasje te pronken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super! Niks zo zalig ook als fiere kindertjes op hun moeder! Zie hem glunderen, en met recht, het is zeer tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Woensdag vlug jullie boek gaan halen in de Standaerd, ik vond het nergens en heb het dan gevraagd aan de verkoopster. "Er zijn 5 boeken binnengekomen vandaag.", zei ze. Jammer, dat ze niet uitgestald waren wat in een andere Standaerd ook nog niet gebeurd was. Hopelijk hebben ze nu een mooie zichtbare plaats gekregen in de winkel want "Zo geknipt" verdient een leuk plaatsje!
    Supergoed geschreven, duidelijk uitgelegd, een aanrader, ik geef het boek een DIKKE 10!

    http://stikplezier.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi, zo'n fiere zoon! Dat moet wat zijn, een moeder hebben die een boek uitgeeft !!! Cool! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk boek, bedankt! Ga er veel avonden plezier aan beleven! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben het boek gisteren ook gaan afhalen en kijk nu al uit naar deel twee ;-)
    Heel tof gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super tof boek! Ben er de allereerste dag al omgegaan in de Standaard Boekhandel en ondertussen is m'n eerste stuk af: de hoes voor Kleenex-doos. En zeggen dat ik nog maar twee weken een naaimachien heb. Ben best wel fier op mezelf. Ik probeer zeker nog een hoop andere 'recepten'. Bedankt ook voor de duidelijke uitleg (is nodig voor een bleuke zoals ik!)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat met jullie boek...ik heb hem mij al gaan kopen en gisteren heb ik er al iets uit gemaakt!
    De hoes voor de zakdoekendoos....super leuk om te maken..kei goede uitleg!!
    Goed en bruikbaar boek...ben er content mee.
    Bedankt dat jullie dit wilde delen met ons allemaal.

    groeten
    Lies

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails