2 oktober 2012

Aftellen: 1 + give away

Zo geknipt! sneak Nog 1 vingerknip en het is zover. Op dit moment wordt Zo geknipt! in tientallen winkels uit de dozen gehaald. Hopelijk ook meteen uitgestald. Morgen zal het boek al op verschillende plaatsen in de rekken liggen. Donderdag zeker overal. Wij worden duizelig van de gedachte...

Tijd om hier de laatste bladzijde prijs te geven. Het is een opvouwbaar boodschappentasje. Er zijn er de afgelopen jaren wel een paar de revue gepasseerd. In dit model zijn de opmerkingen verwerkt die bij de vorige versies als commentaar werden gegeven. Het plooit makkelijk op. Het voorzakje is in opengevouwen versie ook echt bruikbaar en sluitbaar met een knoop. En het voorzakje is gevoerd zodat de opgevouwde versie er ook netjes uitziet.
boodschappentas

Deze kleine shopper werd o.a. getest door Karen, zonder blog (vindikheelspijtig!)
Haar versie hieronder.
Bij mijn kompaan vind je vandaag nog een ander naaisel, getest door Trees. Ook iemand zonder blog (vindikeveneensheelspijtig).
.
Desktop

GIVE AWAY

En hoe kunnen we de aftelweek nu beter afsluiten dan met een Give Away? Wie morgen als eerste op onze Facebookwall een foto post van Zo geknipt! op het rek in een boekenwinkel, moet zijn/haar exemplaar niet kopen maar krijgt het door ons gratis en gesigneerd toegestuurd.

FLICKR

Heb je het boek eenmaal in handen en ga je aan de slag, deel dan je naairesultaat met ons en alle andere gebruikers in de Flickrgroep. Veel succes en veel plezier!

22 opmerkingen:

  1. joepie!!! na de zaterdag vergeefs op zoek te zijn, morgen een nieuwe kans, moet met onze ferre naar de orto in 't stad en dat is maar 1 straat van de standaard boekhandel
    ik zet dat kot daar op stelten als hij er niet is, heb dat met het rokjesboek toen ook gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames die in een boekhandel werken hebben geluk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat wordt een geweldig leuk boek, kijk er al naar uit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het nu al, gesigneerd en al. En het is prachtig! Ik wil er meteen invliegen!
    Proficiat allebei! (En danku Bambiblauw!!)
    Kan ik er nu ook nog eentje winnen?;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het net ook kunnen inkijken en het is prachtig! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het gekregen en wat ben ik er blij mee!!!
    Vanavond was het bijeenkomst van Schoten Stikt. Ik heb mijn exemplaar daar getoond en of het succes had??? Jullie boek zal massaal verkocht worden, daar ben ik zeker van!
    Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hup Karen, Hup Trees, ook aan het bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend spannend en wat zal die Flickr pool snel worden gevuld met moois!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, dat ziet er ook alweer een geweldig patroon uit! Al ben ik ook nog steeds fan van de kringloopzakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het mijne is onderweg met de post, besteld bij standaard boekenhandel.
    :) ik kijk er al naar uit ....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel dikke proficiat met jullie boek, ik heb mijn exemplaar zaterdag al gescoord op de winkelstraat (stiekem een beetje daarom daarheen gegaan) en het heeft al mijn -toch wel hooggespannen- verwachtingen overtroffen. Puur genieten om erin te bladeren, binnenkort uittesten achter het machine.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, vanmorgen was HET BOEK er (die hoofdletters zijn dubbel en dik verdiend)!
    Zo blij dat ik ben, ik weet niet goed wat eerst te kiezen, zalig gewoon, dikke dank daarvoor, Marta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. in Tongeren in de Standaard is het nog niet uitgepakt ! ik vermoed dat ze niet begrijpen dat ik eigenlijk geen dag kan wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Na een half uur was het dan toch uitgepakt in Tongeren...Het boek is ECHT fantastisch. Geweldige patroontjes maar ook héél veel nuttige tips !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. IKHEBHETIKHEBHETIKHEBHETIKHEBHETIKHEBHET!!!!! 't is alles wat ik verwacht had en nog veel meer, de mevrouw van de chirowinkel in mechelen vertelde dat jullie kwamen signeren op 8 december, dan mag ik mijn exemplaar toch meenemen zeker, want ik ging niet wachten tot 8 december hoor :) ze zei trouwens dat jullie "twee meisjes" waren!!! ik vond ook al dat degene van jullie die 39 is er veeeeeeeeeeeel jonger uitziet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dames, wat een boek, wat een feest, supercontent ben ik ermee, echt een cadeau om uzelf mee te plezieren, en daardoor vast vele anderen :)
    En zeg maar tegen 'Bom' dat ze der ongeloofelijk schoon opstaat en dat ze mag blinken met u, ik ben fan, grote Fan (van u bom en het boek)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het boek vandaag eindelijk kunnen kopen! Wat is het leuk geworden! Voor de dag van de leerkracht leg ik morgen al een collega in de watten met een zadelhoes!
    Bedankt voor de leuke ideeën en tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb jullie boek vandaag gekocht... ben er heel blij mee... super goed gedaan!
    Nog eens van harte PROFICIAT!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb het boek!!!!!!!!!!!!!! Proficiat dames, het is heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een dikke proficiat met jullie prachtige boek! Die kleuren! Die verhalen! Die projecten! Super allemaal. Mijn favoriet? Hfdst 30, maar dat had je waarschijnlijk al geraden. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 'k Heb hem ! Veel mooie dingen in gezien die ik wil maken. Ik ben onthaalmoeder en als afscheid voor een kindje dat naar school gaat maakte ik al altijd een gepersonaliseerd rugzakje, dit in het boek ga ik ook eens maken.
    En één van de tofste dingen is toch wel het badmintonnet, toch wel heel goed gevonden!
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails