27 september 2012

Aftellen: 6

Zo geknipt! sneak
Dag twee van onze aftelkalender. Eigenlijk is het dag twee van jullie kalender want morgen komt er een kleine lading boeken toe bij de uitgever en wij gaan natuurlijk niet tot volgende week wachten om er eens door te bladeren, ah neen.

De eerste 100 exemplaren vertrekken, gesigneerd-en-al, naar de vlugge bestellers van de actie bij Bambiblauw (11 september jl., reeds afgelopen). Een ander deel is zondag te koop op de Winkelstraat (stand Bambiblauw) en we houden natuurlijk ook een exemplaar apart voor onze testers.

Vandaag laat Missy N je meekijken naar handleiding 23, zo ergens rond pagina 180. Natuurlijk heeft net deze Miss het babyjasje getest. Omdat ze werkt tussen de baby's. Omdat de ene na de andere baby in haar vriendenkring geboren wordt. Misschien omdat ze zelf nog geen baby heeft. Of omdat ze ook babypatronen maakt. Een babyjas in maat 68. Maak er een zomer- of een winterversie van en je zit nooit verlegen om een kraamcadeautje.
babyjas

17 opmerkingen:

  1. awel, mijn eerste voltijdse werkmaand zit er morgen op! en om mezelf te belonen ga ik jullie boek zoeken! en ik ga het zelfs kopen ook!
    nu maar hopen dat het geen bestorming wordt in mechelen, allé, voor jullie hoop ik van wel, maar ik zou er echt graag een hebben zaterdag....kijk er echt naar uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!! Super leuk jasje en wat lees ik krijg ik mijn boek eerder dan volgende week ?? Helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de post moet haar werk ook nog doen, natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is er ook een Nederlandse versie te koop ;)? in NL bedoel ik dus. Ik zou er ook graag een kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha ! dan mag ik mijn exemplaar snel verwachten dus ! tof!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Groet: hij is bestelbaar via Bol.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waar kan ik het boek bestellen en wordt het ook naar Nederland gestuurd.
    Ik zou er graag een willen hebben.
    Groet Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Te laat gezien, Bol. com.
    Nogmaals groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik leef echt met jullie vreugde mee, ik weet wat het is, wachten op resultaat na weken van hard werken. Toch is dit werken heel leuk omdat er passie inzit.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wens jullie een superverkoop!
    Dat zal wel lukken, want jullie kennen wat van goede en toffe ontwerpen!
    Ik heb ook een patroon getest en het resultaat mag er zijn: het werd direct door mijn dochter ingepikt! Ik zal dus met veel plezier door het boek 'dwalen'. Een van mijn zussen krijgt het van mij voor haar verjaardag en ze zegt nu al dat haar dochters er beslag op willen leggen! Dat belooft!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. #kanalnietmeerwachten op jullie boek! ik zie ons Frauke al stralen in zo'n leuk jasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hmm, dat is jammer. Ik heb gezocht en geinformeerd bij bol.com, maar het boek kon ik/zij niet vinden. Is er nog een andere manier?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ groet: op de site van proxisazur staat het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt wapiti! Ik heb hem gevonden!

    Groet, Groet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sjieke dinges! Merci voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails