18 januari 2012

De stand van zaken

het scandeerteam
(c) Het Leuvens Stiksel
Het moest natuurlijk wel beginnen met tas nummer één. Momenteel staat de teller op 243 stuks. Dat zijn de tassen die hier of bij Jos in Nederland reeds zijn toegekomen. Vele tientallen zijn nog in de maak. Ik denk dat we nu al kunnen spreken van een succes en ik duim zodat we de 750 halen. Voor al dat enthousiasme, hier en bij de Nederlandse naaisters:

DANKJEWEL !!!

Ik zie het al helemaal voor mij: 14 april, veel volk en die honderden tasjes over jullie schouders... schitterend!

De tassen komen toe in alle mogelijke stoffen, patronen, kleuren en geuren. Dat laatste heeft me ook echt verrast. Bij elk pakje dat open gaat, komt er een stukje van jullie thuis me tegemoet. Ik ruik alle soorten wasproducten maar ook al eens een open haard of gewoon de stoffenkast, heel gezellige geuren of eerder iets kruidig, echt vanalles en dat is een heel plezante bijkomstigheid.

We zijn blij met elke tas en soms komen ze zelfs in groten getale tegelijk toe. Zo bracht Carine (zonder blog) deze week in één keer wel 50 exemplaren binnen. Ze heeft gewoon doorgestikt tot haar stoffenkast leeg was. Straf!

Ondertussen zijn de naaiclubs in Vlaanderen ook aan de slag gegaan en het zal zeker wel overal leutig zijn maar hier bij Het Leuvens Stiksel was het echt héél plezant. Ik was er vorige week zelf niet bij maar het verslag op de site zegt genoeg. Er werd een heus fabriekje opgestart en dat ging van tekenteams, naar knipteams, naar plooiteams tot zelfs een scandeerteam en een prikklok voor de illegale werknemers. Op het einde van de avond stond de teller op 40!


Ook in Nederland rollen de tassen vlotjes van onder de naaimachines. Jos brengt ze allemaal in een keer naar België en het is te hopen dat de koffer van haar auto nog sluit ;-). Hieronder haar stand van zaken. De foto is al een paar dagen oud want het zijn er nu al een pak meer. Merci Nederland, merci Jos!

Bij Jos in Nederland...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails