6 augustus 2010

Ona

Ona, dat moet wel een van de mooiste meisjesnamen zijn die ik ken. 't Zou zelfs passen bij Stig want Ona is een (piepklein) eiland* van Noorwegen en Stig is de afkorting van Stigander, wat "bootvaarder" betekent in het Noors.
(*Maar eigenlijk heb ik geen idee hoe de ouders van Ona op haar naam gekomen zijn.)
Ona gaat naar de Steinerschool en ze heeft een kleurpotloodrol nodig. Ze wilde iets met het hertje en de konijntjes en de afmetingen waren precies bepaald: vakjes van 50x50mm en vakjes van 75x33mm. Ahum!

Ona Ona

Een kleurpotloodrol!? Is dat alles? Het is nochtans niet dat ik de laatste 2 weken heb stilgezeten. Ik heb zelfs 6 tassen gemaakt, alleen kom ik tijd te kort om er foto's van te nemen (en als ik 5 minuten tijd had, was het aan het regenen). Er is een verkleed-T-shirt voor Stig in de maak en de stof voor de pop (zie vorige post) ligt versneden op de werktafel. Ook het patroon voor het Iza-tasje is ondertussen aangepast. 't Is naaien of bloggen, hè.

Misschien een filmke om het goed te maken?


Of twee filmkes?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails