7 mei 2010

En de winnaars zijn...

Winnaars Give Away

Ik liet Random.org willekeurig twee nummers kiezen en bedacht toen pas dat het wel erg toevallig zou zijn, moesten deze twee winnaars ook elk een andere voorkeur hebben. Mor zie, van de eerste keer goed: Ebi gaat voor de tweede tasen Nele kiest de eerste.

Veel plezier ermee! Sturen jullie mij een mailtje met jullie naam en adres:
info@eloleo.be.

.

AAN ALLE ANDEREN: EEN DIKKE MERCI OM ZO MASSAAL DEEL TE NEMEN!!!

Ik moet eerlijk toegeven dat ik daar keihard van verschoten ben. Het zijn nu ook niet bepaald tassen "naar ieders goesting" dus ben ik echt en oprecht verbaasd over 273 inzendingen. Willen jullie nu allemaal eens even op een rij gaan staan. Ik wil graag zien hoe lang 273 deelnemers zijn... danku, 't is erg lang ;-).

Eigenlijk kwamen er 276 inzendingen binnen (en bijna 800 views die dag, dat is alleszins een record aantal) maar er zat een dubbele bij, iemand heeft zich achteraf ook zelf weer verwijderd en een bericht na 8 mei, vandaar een lijst met 273 nummers. Helemaal onderaan iedereen op een rijtje.

Soms best verwarrend want er zijn Tiene-s, Tine-s en Tinne-s. Ook Ann-es, An-es en Annek-es enz.
Veel dank voor de mooie commentaren en vragen maar:
- neen, er komt geen shop: ik heb de ambitie opgegeven, er is nooit genoeg tijd
- ik geef ook geen workshops: hoe zou ik dat moeten doen, ik kan zelf niet eens naaien (nooit les gevolgd, dus ik heb geen weet van de "juiste technieken").

En tot slot werden er nog een paar bijzonderen opgemerkt:
- Kurt en Aimé, ... mannen dus. Ik vroeg mij al een tijdje af of eloleo ook door mannen gelezen werd. Tot nu toe was mij alleen Meneer zusjesenzo - voorheen "door een roze bril", dat wist u toch al, hè! - bekend.
- Omabetty, the one and only!!! Moest Mega Mindy hebben meegedaan, mijn hart had evenzeer een paar tellen overgeslagen ;-).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails