3 mei 2010

Give Away: twee Amsterdam-tassen

Twee Amsterdam-zomertassen: omdat het bijna zomer is (een goede reden), omdat ik jullie allemaal zo aardig vind (een nog betere reden) en omdat ik dacht dat eloleo ongeveer een jaar publiekelijk online was maar dat blijkt nog maar 10 maanden te zijn (al heb ik het gevoel dat het al een eeuwigheid is, eloleo bestond al langer maar was voordien een gesloten blog) ... ok, dat is dan geen reden maar toch deze Give Away.
Deelnemen kan t.e.m. zaterdag 8 mei. Gewoon één berichtje met je voorkeur. De Random.org pikt er zondag 2 winnaars uit.

De fel-groen-gele sluit met een knoop en de bloemetjesstof is een lichte jersey.

DSC_0252 DSC_0284
DSC_0257 DSC_0273

De paars-zacht-groene heeft een rits en het bloemenstofje kocht ik in de kringloopwinkel op de Retrodag.
Het zijn Amsterdamtassen maar het patroon werd iets gewijzigd. Op de plek van de paspelband is de tas nu minder breed.

DSC_0260 DSC_0262
DSC_0272 DSC_0269
Naast elkaar vloeken ze nogal. Ze voelen ook helemaal anders aan. Ze "vallen" ook anders.
Kortom, goesting is koop. Kies maar!

Update: de Give Away is ondertussen afgesloten en de winnaars zijn bekend.

276 opmerkingen:

  1. Both of these bags are lovely! Not sure if international entries are eligible, I live in Canada. If I am eligible, I would love the purple and green one, it's beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super!
    Wil er wel graag winnen ,ze zijn allebi even mooi ,en als ik echt moet kiezen ga ik voor de onderste

    Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tassen !
    Omdat ik het tot nu toe zélf niet waagde om een tas te maken....durf ik meedoen met de loterij !
    De tweede tas past het best bij mijn kleurengamma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, die zijn mooi! Daar doe ik graag aan mee. Die 1e is helemaal mijn smaak.
    Groetjes, Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid dat de random.org beslist dat ik binnenkort met de eerste mag showen. Werkelijk, ik bid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe give-away, ik doe mee! De tweede vind ik de mooiste. Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh zou random nummer 7 kiezen voor mij, please! ik wil dan graag de eerste!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had je handleiding al helemaal bekeken, maar als ik nu die eerste tas zou winnen, hoef ik niet achter mijn machine te kruipen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Omai! Ik wil ook graag meedingen naar zo'n mooie tas. 'k Vind ze allebei even tof!

    Een schoon tas om het harde werk van de voorbije en komende weken alhier te belonen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wauw! ik vind ze alle 2 super, maar mocht ik winnen, dan de eerste. Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat zijn mooie tassen, schitterend. ik zou graag meedoen en dan de 2e winnen
    succes met verder bloggen, ben een trouwe lezer, en druk aan de maak met de kringlooptassen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mmmm, ook deze zijn weer zo mooi (de eerste is helemaal mijn smaak). Ik zou bijna nog een keertje meedoen maar gun nu graag een ander de kans. Ik gebruik je IKEA tas vaak!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. voor mij de tweede zeker, als ik ze niet win maak ik ze zelf, na 13 mei. 'keb nog communie naaiwerk

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke tassen ik doe dan ook graag mee en ga dan voor de onderste.

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 't zijn super mooie tassen. en doe dus ook maar een poging. wie weet ;-) en ik vind ze allebei even mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O waw, ik zou heel graag de tweede hebben. Maar de eerste is ook mooi, dus daar zou ik ook tevreden mee zijn ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ahaaa, ik vroeg me al af waar je zo lang bleef met een nieuw berichtje. Blijkbaar druk bezig geweest met alweer prachtexemplaren van tasjes! Het is niet alleen straf hoe je dat allemaal in mekar genaaid krijgt maar ook de combinaties van je stoffen zijn super. Proficiat met je "hoe lang dan ook" on-line zijn van Eloleo!!!! Hasta pronto

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooh, ik doe heel graag mee! Ik vind de tassen schitterend, trouwens alles wat je maakt! Ik ben in naaien een echte beginner en ben echt STIKjaloers (snap je hem? ;-) ) op jouw kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben helemaal weg van de geel met groene !!
    Idd proficiat met je blogverjaardag die er nog geen bleek te zijn. Dat je nog heel lang mag doorgaan !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe ook mee. Ik vind ze allebei leuk, maar die knalgele is echt super!
    Op hoop van zege...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oh, dat zijn de tassen die je gemaakt heb voor je blogje waarin je het ons zou willen leren. Maar omdat ik niet zo heel handig ben wil ik graag meedoen met de give-away. Ik vind ze allebei even mooi maar uit pratische overweging gaat m,n voorkeur uit naar de tas met rits. Gr. Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Voor mij graag de paarse versie, super mooi

    Groetjes van een trouwe blog-lezeres die dankzij jullie allemaal het naaimachine van haar grootmoeder ter hand gaat nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh, ik doe ook graag mee.. En liefst de tweede tas dan.. En als ik niet win, ga ik ze zeker zelf 'ns maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. En dan nog wel twee tassen! echt super! Elo...ook ik ben jaloers op jouw :)ik duim, hoop en breng eikes naar de clarissen voor de mooie gele tas. super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Random.org wees mij gunstig gezind, want die fel-groen-gele tas is prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit gaat vechten worden... ;)
    ik had mij voorgenomen om niet meer mee te doen aan give-aways (de laatste tijd behoorlijk wat gekregen) maar deze kan ik niet laten liggen, die tweede tas is gewoon té mooi. zucht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oooohhh wat een leuke tassen, hiervoor wil ik wel eens meedoen hoor! Alhoewel geel helemaal mijn kleur niet is, vind ik dit toch de leukste tas, helemaal op en top zomer!!!

    gr
    Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Niet alleen mooie stofjes, het ziet er ook bijzonder netjes afgewerkt uit. Ik ga voor het paars-groene exemplaar als het cijfermachien mij uitkiest!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw, wat een give-away! De geel-groene is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik zie die groen-blauwe al helemaal over mijn schouders hangen.
    Bedankt voor de tutorial, als ik niet win weet ik de uitleg te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oei! Wat een gave tassen. Ik doe graag mee. Voorkeur heb ik niet, ze zijn beide prachtig.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh ze zijn alletwee geweldig! Ik waag mijn kansje voor de eerste. En wie weet win ik zo een 1 dagje verlaat verjaardagscadeau.
    Ik vind je blog ook geweldig en wens je er nog vele jaren bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nog maar 10 maanden? Daar verschiet ik nu van! Toch fijn dat je niet nog twee maanden extra wacht, maar ons nu al de kans geeft.
    De groen-paarse is favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Geweldig hoe je dat weer voor elkaar krijgt, vind zelf de paars-blauwe tas helemaal top.
    Wat een spannende week, ik blijf je volgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik kan het niet geloven!!!! geef je die weg!!! Wauw! Ik ben fan van de eerste! Echt prachtig en ik kan ze nog niet zelf wegens te weinig kennis.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel leuke tassen ! Ik hoop de eerste te winnen !
    joanna

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh, ze zijn allebei geweldig mooi!! Fingers crossed, want er zijn nog meer liefhebbers heb ik de indruk!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een fijn initiatief! Ik volg de blog stiekem, via Google Reader, maar hiervoor kom ik graag even uit de anonimiteit. Ik vind jouw paars-zacht-groene tas geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooi!Mooi!Mooi! Hoe dat iemand zulke toffe handtassen kan maken; daarbij ben ik maar een amateur en prutser! Zie het niet zitten om er aan te beginnen en zou dus heel blij zijn om de eerste te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. zou ik durven? maar ja!
    lichte voorkeur voor de eerste
    kurt (tja, moederdag hé)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wat een give-away, super zeg!!!!!
    ik doe graag mee voor de eerste tas!! en merci eloleo voor de uitleg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik zou graag mee willen doen aan je give0away. Ze zijn allebei heel mooi, maar ik kies voor de eerste...

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Iene miene mutte...... tas 2, toch! Wat een fantastische verloting. Naar m'n nieuwe job met zo'n fraaie tas, dat kan ik zelf echt niet overtreffen, ik ga duimen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Super! Ze zijn allebei heel mooi, maar de eerste vind ik wel het mooist...
    Zou een mooi verjaardagscadeau zijn! (ik verjaar de 8e mei) Nu maar hopen dat dat geluk brengt!!!!
    En bedankt voor de handleiding!

    Minke

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik schrijf me in voor de gele, hoewel ze allebei mooi zijn hoor!
    En leuke tutorial, als ik niet win, dan ga ik ze zeker zelf eens maken (maar liever winnen natuurlijk :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ook ik ben al een trouwe lezer van je blog! Je maakt geweldige handtassen, en er eentje kunnen winnen, is een unieke kans. Ik doe mee voor de paars-zacht-groene!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. dorine_michiel@hotmail.commaandag, 03 mei, 2010

    Potjandorie, wat een super-giveaway!! Je geeft gewoon een levenswerk (dat zou 't voor mij althans zijn) weg.. applaus! Ik zou dolgraag met de eerste over straat gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Helemaal leuk , ik doe graag mee voor de geel groene , super is ie ;), dat zou een cool moederdag pakje voor mezelf zijn .

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een toffe tassen! Ik kom net terug van een heerlijk weekend in Amsterdam! en sjasjasja, groen, daar houd ik van.

    We duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. oooh, ik doe graag mee voor de eerste (eerlijk gezegd wordt ik een beetje moedeloos als ik de - anders perfecte :-) - handleiding lees :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik wil ook wel eens het geluk tarten en ik 'speel' mee voor de 1ste Amsterdamtas!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. De eerste keer. Ik wil me ook wel eens wagen aan een give-away. Ik heb een voorkeur voor de gele met gebloemde jersey.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. De eerste is SUPER! Lekker vrolijk en zomers. Dus mocht ik winnen nr1, en anders kruip ik zelf maar eens achter de machine om mijn eerste tas te proberen te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oh, ze zijn allebei geweldig, en als ik niet win dan ga ik zeker eens een poging wagen om er zelf één te maken. Mocht ik toch eens een keertje change hebben dan ga ik voor de geel-blauwe tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Komaan random org. Make me lucky number 54 ;-) De tassen zijn geweldig!! Echt super mooi! Maar omdat ik graag meer kleur wil dragen, kies ik voor nummer 1 aub!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Leuk, leuk, leuk!!
    Ik kan niet kiezen, ze zijn alletwee leuk. ... doe maar tas nummer 2.
    Zo mooi afgewerkt, daar kan ik nog wat van leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Mooi zeg! Hoe doe je het toch telkens weer? Ik ga voor de eerste, de fel-geel-groene!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik zat gisteren eens naar het patroon te kijken en dacht: daar moet ik met mijn 3 maanden naaimachine ervaring nog even mee wachten... E nu geef je er eentje weg! ALS ik win,dan had ik graag de zomerse gele met groene. Oh wat is 'ie mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik doe ook mee! Voor de eerste tas, mocht ik winnen. Of voor de tweede als het zo uitkomt...
    En het zijn mijn zaken niet, maar aan de reacties te zien: wordt het niet stilaan tijd voor een winkeltje, Eloleo? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik wil ook wel graag mijn kans wagen!
    Een lichte voorkeur voor de eerste tas, maar de tweede vind ik eigenlijk ook super. Welke het wordt maakt me dus op zich niet zo heel veel uit, nu maar duimen dat random.org me een beetje gunstig gezind is...

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wowie wat een snoepjes van tassen!
    Ik ga voor de de gebloemde versie twee!!
    Mocht ik niet winnen dan heb je me enorm veel inspiratie gegeven om het zelf eens te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik voel de zomer al komen... Knappe tassen! Ik zou de eerste geel-groene versie wel zien zitten. En anders maak ik er zelf eentje voor deze zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ze zien er allebei prachtig uit maar als ik moet kiezen ga ik voor groen... als dat niet mooi zou passen, hier in het groene Spanje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Super die tassen...
    Ik vind ze allebei wel leuk... met een lichte voorkeur voor de paars getinte...

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Tja, wie wil er nu niet zo een toffe tas ! Ik zeker wel, wel ,wel
    groetjes,
    katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Dju, mijn eerste gedacht was meteen de eerste, want ik ben wel voor frisgroen enzo, maar nu begin ik toch te twijfelen, want die tweede is ook wel héél schoon...
    Aaargh! Ik kan niet kiezen.
    En het maakt me eigenlijk ook echt niet uit, het zijn beide echte stoefsjakosjen om mee over straat te paraderen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. ooh, ik wil wil wil die paarse :) Hier word ik hebberig van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. oh, fantastische give-away!!! ik doe graag mee voor de fel-groen-gele :-)
    groetjes
    Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  69. super dat je zulke mooie tassen aan ons wil schenken. alleen kiezen is een probleem hoor ze zijn allebei even mooi. Zie mezelf al lopen met uhmm... denk dat de eerst het beste bij me past.
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ze zijn prachtig. Ik kan echt genieten van al die mooie tassen en fotootjes. Zelf maken gaat me voorlopig nog niet lukken. Maar het is wel een extra stimulans voor mijn naailessen.

    Mijn voorkeur gaat uit naar de 2e tas. Het is een plaatje.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Die tassen zijn veel te mooi om hier niet aan deel te nemen.... Moest ik winnen, ik zie de eerste, met de gele riempjes ongelofelijk graag...
    Greetz

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik ben pas afgelopen weekend op jou blog terecht gekomen, gelijk het volgen knopje ingedrukt, want je hebt zoveel leuke dingen op je blog staan. Zoveel inspiratie, en aangezien ik ook tassen+ accessoires maak is dat super leuk. Al hoewel deze mooie tas, als je het zo ziet lijkt het vrij moeilijk, maar de tutorial legt het goed uit, dus wie weet.
    Ik vind de groen/ gele tas het mooist, die zou echt super goed bij mij passen ;)

    Ga zo door zou ik zeggen, op naar het jaar haha..

    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Oh, ze zijn zo mooi! En dat patroon is zo knap gemaakt!
    ik ga voor de groen/gele..

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Als geboren Amsterdamse kan ik natuurlijk achterblijven. Die groene ziet er erg leuk uit!
    Je het overigens een leuke blog. Heb ook een tas geprobeerd te maken. Helaas heb ik een hoek van 10 cm in plaats van 5 cm afgeknipt, dus hij is wat raar van vorm :)

    Groeten uit Nederland, Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  75. oh waw zeg! ik vind het model geweldig, en de eerste tas (de groen gele) vind ik het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. waaaaaaauuuuuuuuuuwwwwwwwwwwww, wat super gaaffff!
    Ik wil heel graag meedoen, Ik vind het moeilik om te kiezen, ze zijn allebei zo super mooiiii!
    Maar goed uuuh, ik ga dan voor de eerste!
    Wat word een mens daar hebberig van!
    groetjes Fenny

    BeantwoordenVerwijderen
  77. mooi! kon ik dat ook maar...
    ik wil meedingen voor de tweede tas.
    veel knutselpret!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ha,
    en ik dacht dat ik er eentje voor mijn verjaardag ging krijgen :-)

    ze zijn wederom zeer schoon, en al laat ik hier niet veel reacties horen, wij zijn fan van het eerste uur! Merci voor alles wat je voor ons al gemaakt hebt.

    Inne en haar kuikens

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Tjee, ben je nog maar 10 maanden online?
    Ik vind de tassen geweldig! De onderste vind ik het allermooist.

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ik had nooit gedacht behoefte te hebben ana meer dan 1 tas, maar die eerste is echt helemaal mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Haai! Heb gisteren je how-to al helemaal bekeken.. maar een tas winnen lijkt me helemaal super! Ik loot graag mee voor de eerste tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. o wauw, die eerste is echt helemaal mijn ding. die wil ik zeker winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Geweldig fijn idee! Door jouw gedrevenheid (fantastische site, en toffe werkjes al gemaakt), krijg ik goesting om voor elk kleedje en bloesje een bijhorende handtas te maken! Een handtas heb je toch nooit teveel he! ;-)
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Oh waauw, daar doe ik héél graag aan mee! Ze zijn allebei prachtig, maar als ik moet kiezen, kies ik voor de laatste.

    Blog je echt nog maar 10 maanden? Dat zou je niet zeggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wow, al ZOVEEL reacties, dan wordt de kans wel erg klein om te winnen... Toch een gokje wagen voor de geel-groene tas. Ik zou me niet durven wagen aan zo'n felle kleurtjes voor een tas, maar nu ik het hier zie; geweldig resultaat!
    Amsterdam, let's hope, here I come! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. ooooh zo mooi!
    Die geel-groene zou heel goed bij mijn zomerjasje staan!

    Alvast bedankt voor de kans.

    k

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Amai al zo veel reactie. Maar laat ik toch ook maar nog mee doen: wie niet waagt, wie niet wint... Dan ga ik wel voor de groene, wegens met veel voorsprong mijn lievelingskleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wauw wat een schoon taskes! Ik zou heel graag de gele winnen, maar die andere vind ik bijna even geweldig, dus die mag het ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. wat? wat? waaaat? En ik zie dit nu pas?...nog een chance dat het niet de eersten zijn die winnen.
    Voor mij graag dat geelke...azo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Al 89 reacties.. maar toch waag ik ook maar een gokje. Op de gele!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ze zijn zo prachtig. Ik ga voor de onderste handtas in blau/purper gaan! Veel succes allemaal!

    Liefs! Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Hoewel ik al heel blij ben met de handleiding, waag ik mijn kans toch ook maar. Ik vind ze allebei prachtig, maar ik doe graag mee voor de 'fellere' met de knoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Waauw, die wil ik wel winnen, maakt niet uit welke, ze zijn allebei even mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Super, die wilik ook wel winnen! Eender welke van de 2, ze zijn alletwee mooi.
    En nu maar duimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Knap! Zo wil ik wel eentje winnen (gele). En misschien is het dé aanzet om zelf terug te starten met naaien. De naaimachine is ondertussen al vanonder het stof gehaald en nagekeken. Het haken heb ik sinds kort weer terug onder knie, nu het naaien nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. O ja! Op slag gewonnen voor de eerste tas. Die kleuren, die stof... om helemaal vrolijk van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Knap! Zo wil ik wel eentje winnen (gele). En misschien is het dé aanzet om zelf terug te starten met naaien. De naaimachine is ondertussen al vanonder het stof gehaald en nagekeken. Het haken heb ik sinds kort weer terug onder knie, nu het naaien nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Gefeliciteerd met de 10 maanden en dank je wel voor de vele leuke tips en handleidingen. De tassen zijn allebei prachtig, voorlopig lijkt zo'n amsterdamtas nog wat te hoog gegrepen voor me, ik moet nog wat oefenen. Daarom doe ik graag mee aan deze loterij, de geel-groene vind ik het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  99. ik kan niet kiezen. ik heb de random.org al nodig om te beslissen welke van de 2 ik de mooiste vind. maakt niet uit... ik ben al lang blij als ik er eentje win!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. moeilijk hoor , ze zijn allebei mooi maar ik ga voor de bovenste een gokje wagen.
    al denk ik dat het met zoveel reakties een hele klus gaat worden en dat ik zelf achter de machiene moet kruipen wil ik zo'n mooie tas hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. De 101-ste reactie :-) Misschien (en hopelijk) brengt dit wel geluk? Ze zijn alle twee super, maar omdat de zomer er aankomt, kies ik voor de felle en fleurige kleuren van de eerste. Nog heel veel naai-genot én succes met de blog, groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Help zoveel reacties, maar ik doe toch mee:) E, ohhh die groene, lekker fleurig! Maar de tweede vid ik ook super en nu maar duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Wauw ze zijn zo mooi! Leuk patroon ook, de eerste met geel is helemaal mijn smaak.

    Ik geniet van je blog,

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  104. moeilijk om kiezen... dan toch maar de tweede... die past helemaal bij mij !
    Leen van Emma en Mona

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Wauw! Wat worden we hier allemaal hebberig van zeg!
    Die felgroen met geel vind ik helemaal super!!
    Ik ga duimen....!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Zozo, das beter dan de ene reactie die ik kreeg met mijn give away, LOL ;-) Maar deze tassen zijn dan ook wel errug mooi! Vind beide tassen leuk, als ik win mag jij kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Ze zijn echt alletwee supermooi, maar ik ga mijn kansje wagen voor de tweede! En als ik niet win, dan heb ik een reden te meer om het eens zelf te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Wow! Alweer een jaar! Ik lees al die tijd mee, heb ook meegedaan aan het kringlooptasjesproject (heb er inmiddels 7 verspreid!!) en heb afgelopen weekend de Tatannetas gemaakt, met stof van Kwantum. Ik wil je bedanken voor alle moois dat je met ons deelt, ga zo door en tja... dan ga ik voor de tas met het gele bovenstuk... Hartelijke groet, Astridh

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Oh, ik wil wel meedoen voor de paars/zacht groene tas. Ik vind hem s.c.h.i.t.t.e.r.e.n.d!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ik doe graag mee voor de fel-groen-gele tas!!! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Oh, ik had deze tas al zó bewonderd en doe gráág mee!
    Ik ben helemaal weg van de groen gele tas en houd my fingers crossed...

    Wat een geweldige blog heb je voor beginnende naaisters!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Precies waar ik naar op zoek ben! Dus keep my fingers crossed...

    En op naar de volgende 10 maanden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Ook ik hoop zo'n leuke tas te winnen. Voor mij geel-groen graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Spannend!

    Zou graag zo'n mooie tas winnen.
    Ik ga dan voor de paars/zachtgroene want die past mooi bij mijn paarse bril. :-)

    Groetjes,
    Maon

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Ik ben stil van deze schoonheid... en fluister zachtjes dat ik graag meeding (voor het paarse model, ssssst).

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Jaaa, ik vind ze geweldig!
    Welke zal ik kiezen...moeilijk, moeilijk. De fel-groen-gele, nee, doe toch maar de paars-zacht-groene.....
    Ja, ik weet het zeker. Ik zou heel graag de paars-zacht-groene willen winnen ^_^

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Waw, deze tassen zijn razendpopulair! En terecht! Ik hou vooral van het zonnige groen-gele exemplaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Ik lees je blog al een paar maanden, en deze give-away is de pérfecte kans om een eerste reactie te geven! Ik ben groot bewonderaar van al wat je maakt. En ik zou dolgraag de fel-geel-groene tas aan mijn arm hebben bungelen. Hij is zó mooi!!

    Gefeliciteerd met de naderende zomer, je tien maanden jubileum en je vele fans hier die jou ook aardig vinden!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Ooo, de fel-groen-gele zou perfect passen bij mijn pasgemaakt kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. die fel-groen-gele vind ik super van kleurcombinatie...

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Ik ben niet de eerste zie ik ... ;-)
    Ik vind de bovenste met groen en geel (en paars blijkbaar) prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Oh, een nieuwe tas is altijd welkom (zeker nu ik er door de examenperiode zelf geen kan/mag maken)! En groen is dan nog eens mijn favo kleur ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  124. schoon zeg! ik waag een kans op de onderste!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Wat een mooie tassen! Natuurlijk wil ik ook graag een kansje wagen, ik vind ze beide heel leuk, maar de eerste heeft mijn voorkeur ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Oh zo mooi, die tassen van jou. Ondanks je duidelijke tutorials, heb ik het nog niet aangedurfd zelf een te maken (zolang ben ik nog niet bevriend met mijn naaimachine ;)). Dus bij deze ding ik graag mee voor de onderste (hoewel ze allebei erg mooi zijn!).

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Ik kom al een tijdje je blog bekijken, ben weg van de tassen die je maakt. Dus deze give away laat ik niet voorbij gaan :)
    Ik ga voor de fel-groene-gele versie, die vind ik helemaal gaaf. bedankt alvast voor deze super give away en een hele fijne week

    gr Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Ik vind de tassen super mooi! Mijn voorkeur gaat uit naar de groen-gele tas.

    gr Bente

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Volgens de dochter moest ik komen kijken... Heel mooi! Ik zou dan ook erg graag de 2e winnen!
    Veel succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Wauw wat een mooie tassen, je maakt het moeilijk om te kiezen. Ik ga toch voor de tweede!!

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Ik wil graag mee doen omdat ik weet dat mijn vrouwtje regelmatig op je blog komt kijken en gek is van je tassen! En met moederdag dat er aan komt, laat ik deze kans niet passeren! ;-)
    Ik denk dat ze vooral de eerste leuk zou vinden!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Ik doe heel graag mee, grote fan van jouw tassen. Ze hebben me al meermaals op ideeen gebracht (ik denk oa aan Marcel).
    Ik hou net iets meer van nr 1, maar nr mag natuurlijk ook.
    En nu maar duimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Wow, geweldig :)
    Ik wil heel graag meedoen!!!
    Zie ze beide graag, maar heb toch wel een voorkeur voor de eerste :)

    Schitterend! Bedankt!
    Kathleen
    kathleenrossel@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Amai!
    Heel schoon gedaan.
    Ik vind ze allebei heel mooi maar als ik dan toch moet kiezen, euhh de onderste :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Waauw! Stel je voor, een echte eloleo in mijn bezit! Ik kan niet anders dan mee doen aan deze give-away. Ik vind de blauw met gele de mooiste! x Fo

    BeantwoordenVerwijderen
  136. 140 is een schoon getal, laat ons hopen!

    ik vind ze allebei zo schoon! maar als ik een keuze moet maken: de onderste!

    BeantwoordenVerwijderen
  137. De groen-gele is super! Daar wil ik wel kans op maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Ik vind ze weer super!!!
    Te gek dat we mee kunnen doen en dat doe ik dan ook bij deze!!!
    Ik ga voor de groene,maar mocht je de paarse niet kwijt kunnen is die ook van harte welkom!!
    Heleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Nummer 1 is de MAX!!! Ik doe uiteraard mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. 2 kansen op 143... Maar ik wil deze sjakoesj echt niet laten schieten! De gele met groen en blauw bloemekes is de max!

    Fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Maar eloleo toch, waar haal jij al die tijd om dat te maken ? Chapeau hoor! En wat 'n mooie kleurencombinaties maak jij toch steeds. Ik doe ook mee hoor, en alhoewel ik ze allebei prachtig vind, heb ik een lichte voorkeur voor de tweede, de paars-zachtgroene met de rits.
    groetjes,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Jaaaa! Eindelijk een kans om een échte Eloleo te winnen! =) Ik ga voor de eerste!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Leuk! Ik wil heel graag meedoen ;-)
    De eerste vind ik het mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  144. De fel geel-groene is echt op mijn lijf gemaakt.
    Prachtig.
    Ik wou dat ik beter kon naaien.
    Veel succes!

    groetjes
    els

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Waw!!! Ze zien er echt weer formidabel leuk uit!!!

    Ik doe heel graag mee en opteer voor de eerste...

    Tis ongelooflijk hoe mooi je het altijd afwerkt en het klaar krijgt!!! Petje af hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  146. het 10-maanden bestaan van je inspirerende blog vind ik een prima reden hoor! Dus: jaaaaaa, ik doe graag mee. Ze zijn allebei heel mooi, maar de eerste heeft toch mijn voorkeur!

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Amai, ik ben al nr 152, maar toch ga ik ervoor. Ik vind dit namelijk uw meesterwerk.
    Ik heb wel geen voorkeur, ik vind ze allebei super

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Wow, wat een mooie give-away! Met die eerste zou ik heeeeel blij zijn! Duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Waw! De eerste is wel heel mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  150. De tassen zijn prachtig!

    Ik ding mee, voor het tweede model, de paars-zacht-groene tas.

    En proficiat met je 10-maanden-blog-verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  151. die felgroen gele is fantastisch, maar dat is toch echt te gek omdat zo weg te geven... maar ja.. als je het aanbiedt doe ik graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  152. een tas van de hand van sanne.. die kans laat ik niet onbenut!!! ik doe mee :D

    ze zien er overigens weer keileuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Wat is me dat hier? 152 reacties al?!!
    Toch ga ik mijn kans wagen want ik vind het prachtige tassen. Nummerke 1 is mijne favoriet maar twee ziet er ook prachtig uit!
    Ik plan een verassingsweekendje voor het lief naar Amsterdam en hoop dus daar met een echt Amsterdamse tas te kunnen paraderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Nr 159 kiest voor de eerste!

    Zo schoon seg!

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Wat een mooie tassen en wat een werk om straks al die lootjes te maken.
    Ik loot graag mee voor de tweede.
    Echt reuzeknap!

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Wow, prachtig! Ik ga voor de eerste. toi toi toi voor mezelf

    BeantwoordenVerwijderen
  157. WOW! Zo'n knappe tassen en die geef jij weg?! Amai! Niet dat ik denk dat ik ook maar kans maak, maar ik doe toch mee nè. Voor de felle groen-gele tas. Hoho!

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Ja! Hierow! Ook ik doe graag mee met deze prachtige Give Away!
    Ik vindt de tweede tas, met de paars zacht groene kleur! I looooooove retro bloemetjes ;-)
    Duimen maar!!!!!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Ik ben bijna jarig, zo'n prachtige tas zou een super kado zijn! Ik kan niet kiezen....

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Wow mooi!
    Doe mij maar de eerste!
    Gr.
    Els L.

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Oooh! Ik doe mee. Maar ik kan wel niet kiezen voor welke tas. Ze zijn allebei mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Wat een mooie "sjakossen"!!
    Bij een lentetype past die felgroene wel het beste, dus mocht ik winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Wat een geweldige tassen maak je toch! de onderste vind ik qua kleur het mooiste. met vriendelijke groeten, Jolanda
    Trouwens je blog is super

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Ze zijn geweldig, voor deze tassen wil ik ook wel een gokje wagen :-)
    De bovenste vind ik het mooist, maar de tweede heeft ook een heel groot heb-gehalte.

    Gr. Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Wat een leuke actie! Ook ik houd van zo'n leuke tas!
    Met een lichte voorkeur voor tas nummer 2.
    Veel naai- en weggeefplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Van harte gefeliciteerd met je (bijna) éénjarig bestaan. Ik durf me nog niet te wagen aan het zelf maken van een tas, dus ik hoop dat ik er een zal winnen...

    Mijn voorkeur gaat uit naar de tweede tas, die past ook het mooist bij mijn kleuren.

    Blijf vooral doorgaan, ik lees je site met veel plezier!

    Groetjes Nien

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Oh ja, die tweede! Of toch die eerste? Nee, de tweede, of misschien toch...

    Ooow, ik hoop op de random org!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Pfff... 174 wachtenden voor me... Geen wonder met van die leuke tassen. Ik vind je blog echt super, noteert random.org dat ook even...?

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Al is mijn kans op dit moment maar 1/175 ste, toch waag ik ze graag! En indien het lot mij welgezind zou zijn, kies ik voor de eerste, die felgroene...

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Ik ga voor de tweede. Ze zien er allebei prachtig uit trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  171. De fel-groen-gele is geweldig. Echt een lekker zomerse tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Ikke ook! Ik vind de eerste heel mooi, de felgroene geel. Wauw, dat je zoiets kan! Ik zit hier elek dag te kijken, heb respect voor al die naaiwonders in blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Rose Van Doninckmaandag, 03 mei, 2010

    waarschijnlijk de honderdzevenendertigste in de rij... maar ze zijn te mooi om niet mijn kans te wagen! de groen-gele is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  174. oooo ze zijn allebei prachtig!!! Ik kan niet eens kiezen vind ze beiden mooi.
    Ik waag een kansje ;-)

    en als ik dan toch echt een keus moet maken... eehhh...De paars-zacht-groene

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Ik vind de onderste wel heel erg mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Sjiek, zeg! Knap gedaan! Ik doe graag mee voor nummer 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Hier kan ik mijn dochter en/of vrouw wel blij mee maken! Misschien kunnen ze ze om beurt gebruiken!? En omdat het buiten zo slecht weer is, graag de eerste ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Schoon zeg, ik ga voor de tweede versie! 'k Heb toch geen tijd om ze zelf te maken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Wat een prachtige tassen. Ik ben vooral weg van nummer 2. Ik had het patroon al bewonderd en bedacht dat ik wel eens een poging kon gaan wagen. Geen 5 uren, maar 5 dagen gaat dat bij mij duren :)

    Gefeliciteerd met 10 maanden bloggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  180. BLOEDmooi, echt prachtig. Wil er heel graag mee door de straten van Leuven paraderen (en elders!)
    Moeilijk kiezen, maar ik ga voor groen-paars.
    groeten van Natasja!

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Op hoop van zegen doe ik mee voor de tweede. Die is om de vingers bij af te likken zo schoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  182. goh, durf ik eigenlijk wel meedoen, ik win toch nooit? ja, toch wel want deze tassen zijn echt de max! En ook al win ik niets, dan heb ik dat toch maar eens bevestigd. De groene past best bij mij. En nu maar duimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  183. dorine de kockdinsdag, 04 mei, 2010

    ienemienemutte tien pond grutte tien pond kaas ienemienemutte is de baas - het wordt de geel/blauwe! als ik winnen mocht natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  184. Sanne, dit zijn weer 2 prachtige maaksels. Ik hoop dat ik binnenkort nog wat reclame voor jouw spullen kan maken, als iedereen vraagt waar ik die mooie nieuwe tas gehaald heb. De groen-gele vind ik de mooiste, maar beide kleurpatronen passen ongetwijfeld bij de kleuren in mijn kleerkast en de brillen in mijn brillendoos ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  185. Wat een prachtige tassen weer!
    De paars zachtgroene heeft mijn voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  186. O jee, zoveel reacties. Wie niet waagt, niet wint. Ik ga voor de felgroen-gele.
    Regengroet
    Liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  187. Wauw geweldig! Oh en dat kan nog gewonnen worden ook! Dan doe ik graag mee voor de eerste!

    BeantwoordenVerwijderen
  188. WOW!
    Die tweede lijkt me geweldig om te winnen, ik ben eind mei jarig lijkt me een geweldig verjaarskado!

    BeantwoordenVerwijderen
  189. Wauw, denk altijd. Zo'n tas ga ik ooit ook eens maken, maar kom er nooit aan toe. Daarom ga ik mijn kans wagen voor de fel-geel-groene. Die kleurcombinatie spreekt mij het meest aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  190. Ik vind ze allebei prachtig, en lekker zomers
    en cadeautjes kunnen áltijd, maar dat is dan mijn bescheiden mening.
    Count me in.

    BeantwoordenVerwijderen
  191. Ook ik wil mee doen!!!! Jeetje een echte eloleo tas lijkt me wel wat. Ik ga dan voor de laatste, maar die boven vind ik ook heel erg mooi en zomers ehhhh nou ja ehhh ik ga voor de...... ja de onderste of toch nou ehhh nee nu kies ik echt de onderste. ja de onderste.

    BeantwoordenVerwijderen
  192. Ooh, wat een leuke tassen. Als ik mag kiezen, ga ik voor de eerste.
    Op hoop van zegen ... count me in.

    BeantwoordenVerwijderen
  193. Nummer 200 ben ik om te reageren... ik hoop dat me dat geluk brengt, want die bovenste in die vrolijke kleurtjes...zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails