23 oktober 2009

Blauw/Rood

.
Plat of Bruisend? Eigenlijk deze blauwe broek met rode stiksels. En dit is dan ook het enige dat afgelopen week echt klaar geraakt is. Nummers 3 en 4 zijn "in de maak", alsook een nieuwe pyama.

Broekje blauw-rood, maat 98 Broekje blauw-rood, maat 98

Broekje blauw-rood, maat 98 Broekje blauw-rood, maat 98 Broekje blauw-rood, maat 98

Over Blauw/Rood:
- ik vind het kapitein Winokio-gehalte erg hoog (is goed hoor, was de bedoeling), alhoewel de kapitein toch echt een heel andere broek draagt
- gemaakt uit een zetelhoes van Ikea, even soepel of stug als gewone stevige jeansstof
- de rode buitenknoopjes zijn een fantasietje, aan de binnenkant zitten de knopen waarmee de rekker kan geregeld worden
- en hoe zo'n tailleband van een broek er echt moet uitzien, weet ik niet (dus dit is gewoon uitgevonden en heel eerlijk: toch iets te dik of stijf uitgevallen... mor, we leren bij ;-))
- volgende keer liever ook een rits
- gelukkig kreeg ik deze week een leuke tip (waarvoor dank) en via deze tip vond ik deze beelden (dus waag ik me bij de volgende aan een echte gulp)

Broekje blauw-rood, maat 98 Broekje blauw-rood, maat 98 Broekje blauw-rood, maat 98

- en ik moet dringend een beter fototoestel aanschaffen want als het weer wat fletser is, zijn mijn foto's minstens dubbel zo flets, groempfff

De eerste foto: Stig vijst de blaadjes van de haag terug vast want ze vallen er allemaal af...
De laatste foto (maar je kan het niet echt zien): als de blaadjes er dan toch afgevallen zijn, vijzen we ze maar vast op de grond, anders gaan ze verloren... zo'n fantasie, wat heerlijk!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails