28 oktober 2009

Piraterij

.
Deze week verwacht ... ??? ... een cadeautje van mij. En neen, dit zakje is niet het cadeau, enkel de verpakking. 't Zou nu toch echt niet tof zijn als ... ??? ... hier nu al haar geschenk aantrof. Afin, het is meer een kleine swap want ik kreeg van haar ... ??? ..., waarvoor heel veel dank! En moet ik mij nu zo uitsloven voor een verpakking? Neen, maar dan heeft ... ??? ... er misschien ook nog wat aan. 't Is alleszins niet voor meissies, deze stoere piraten. Hebben ze de buit nu aan de zak opgehangen? Piraterij!
Wordt vervolgd...

Piracy Piracy

Piracy Piracy

Piracy Piracy Piracy

Ik heb geen patroon gebruikt, wel gewerkt volgens de handleiding van dit zakje.

PS: Ik kan pas vrijdag naar het postkantoor gaan, dus het zal ook maar pas volgende week toekomen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails