30 mei 2009

www.eloleo.be

Ik was het absoluut niet van plan maar om telkens opnieuw uit te leggen dat de foto's te bekijken zijn op "www.flickr.com/photos/sanne73"... Pff, er ging altijd wel iets mis en dan moest ik het nog eens op een briefje schrijven en nog eens en uiteindelijk is het gewoon gemakkelijker om te zeggen: "www.eloleo.be"! Bedoeling is om in een volgende stap één pagina aan te maken met 3 doorverwijzingen: Flickr, de blog en de shop.
Shop? Hmm, ik weet niet of het "doenbaar" zal zijn maar ik wil het toch eens proberen. Als ik elke maand een 4-tal dingen kan verkopen, blijft het voor mij een betaalbare hobby. Ondertussen heb ik een lichte stofkes-verslaving* opgelopen, zoiets als een hardnekkig griepje maar het kost geld. Het zal nooit mogelijk zijn om uit de kosten te komen maar 't is wel tof om op het einde van de maand tenminste niet meer in het rood te staan, haha!

* Favorieten: HipHandwerk, Holland Fabric House, Le Chien Vert, Pauli Leuven, 't Wolwinkeltje
En dan is en nog oneindig veel te vinden op Etsy maar ik vind de Europese versie nog veel interessanter: Da Wanda!

Noot d.d. 31 mei: Onderdaad, Noeks nog vergeten. Ook een heel leuke blog (die ik nu meteen toevoeg aan m'n lijstje favorieten). Danku Annemie!

Noot d.d. 2 juni: Ohohoh, deze is ook geweldig: Sprookjeskamer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails