27 juni 2010

Zieligske

Ocharme, dit zwijn. Helemaal alleen op de wereld omdat het me in vijf maanden tijd niet gelukt is om een broer voor hem te maken. Vandaag is hij dan maar in z'n eentje vertrokken... richting Oude Markt... want het was pintjesweer... Rodaniaaaaaaaaaaaaaaaa was er ook... en ter hoogte van een zekere bruine Kroeg vond hij een nieuw baasje (dat dus ook al vijf maanden op hem aan het wachten was). Hij keerde z'n rug en gunde me geen blik meer. 't Zal me leren!


De stof is heel grof geweven. Ik heb het eerst getest. Zonder de plakkatoen op de randen, scheurt de stof door als er druk op komt te staan. Mét plakkatoen zijn de naden veel steviger en kan het varken goed gevuld worden met Fiberfill. Geen idee of dit wel de juiste methode is. Alleszins: het werkt.
Ik gebruikte dit Patroon.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails