25 juni 2010

Merci!

Een heel dikke MERCI! Het was al snel duidelijk welke banner het ging worden, ik moest niet eens m'n rekenmachientje bovenhalen. Wel spijtig, ik kan niet photoshoppen. Ik heb zelfs niet eens een grafisch programma (je zou eens moeten zien hoe ik hier zit te prutsen), dus het ziet er nu (nog) niet perfect uit. De kleur is wat te vaag en de titel te onscherp. Ik zal een van de vrienden moeten omkopen om dat in orde te brengen.

Voilà, eloleo is nu officieel "vertegenwoordiger van de witte producten" af (ja, van je vrienden moet je't hebben ;-)). Plastieken tsjoepkes, daar doen we ook niet aan mee. Helaas valt er deze keer niks/nada te winnen mor speciaal voor Katrien: gelukkige verjaardag en je schooltasje is werkelijk prachtig! Spijtig dat niet iedereen de nieuwe eloleo in één oogopslag kan zien. De webmaster had me daarvoor gewaarschuwd maar ik ben een koppige en wil toch héél veel plaats voor foto's.

Zo, dan kunnen we ons nu weer een beetje amuseren!

Plezier Plezier

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails