3 februari 2010

Lapjes

24 schortjes voor de mini's. Ze zijn een jaar of 4 en ze zullen tijdens de restaurantdag echt opdienen, echt hè. Ik mocht er van de juf niet te veel tijd in steken. 1, 2, 3, ... 12, 13, ... 23, 24 klaar! Jawel, zo snel ging het. Mor ja, simpeler kan dan ook niet ;-).


Sinds een paar weken loop ik elke meubelstoffenzaak binnen die ik op mijn weg tegenkom met de vraag: "Heeft u nog staaltjes die u niet meer nodig heeft?". Wel, dat levert al gauw een hele hoop stof op. Ik wil vooral die regenbooglappen, die zijn net goed voor een portemonnee of een lapjestas, dus ideaal voor een volgende kerstmarkt op school. Geef toe, 't zou toch zonde zijn als dit allemaal in de grote afvalcontainer verdween?


Grote ketens moet je mijden, dus geen Heytens ofzo, die geven niks. Maar kleine speciaalzaken, daar kan je vondsten doen.
Ohja, in het Leuvense is niets meer te vinden, ik ben al in elke winkel langsgeweest.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails