5 februari 2010

Geïnspireerd: 35 nieuwe ideetjes


Foto's: Shrimp salad circus, Instructables, Sparkle Power, Noodlehead, Make it and love it

Mijn favoriete Engelstalige blogs staan allemaal verzameld op 1 netvibespagina... en op dit moment zijn er 772 ongelezen berichten. Ik kan niet meer volgen, een dag heeft gewoon te weinig uren. Ik heb al eeuwen geen lijstje meer geplaatst. Bon, dit wordt nachtwerk maar als ik er nu niet aan begin, gaan er misschien wel pareltjes verloren en hè, ik zou zo maar eens een prachtig patroon moeten mislopen!
  1. Niet te missen, de hele maand februari: Celebrate the BOY op Made en Made by Rae. Alle dagen fantastische patronen, te veel om hier op te noemen. Moeders met zonen, ga maar aan de slag!
  2. Ik noem er toch ééntje omdat het werkelijk een van de mooiste rugzakjes is dat ik ooit gezien heb. Echt, ik ben op dit moment hopeloos verliefd op een rugzak. Check it out: Noodlehead!
  3. Sjaal - Make it and love it: kan iedereen maken, prachtig resultaat (variatie)
  4. Boekentasje - Chickpeastudio: bedoeld voor een kindle maar je zou er net zo goed een echt boek in kunnen steken, zo geraakt het niet beschadigd in je handtas
  5. Pennenzak - Noodlehead: ja, ik ben echt fan van Anna
  6. Elfenpak - via Instructables: grappig en het is toch bijna carnaval
  7. Kleinemeisjestas - Mamma Made: cute
  8. Pet - Mushroom Villagers
  9. Dinospeelmat - via Craft, by Holly Ramer: deze heb je zeker al gezien bij Tante hilde
  10. Postkaart met postzegels - Sparkle Power: ooit wilde ik "facteur" worden...
  11. Houten knopen - Shrimp salad circus: was Mme Zsazsa daar nu niet laatst naar op zoek?
  12. Naaldboekje - via Craft Blog: koop je veel designerstoffen, hou dan de "kantjes" bij
  13. Klein Japans schoudertasje - Peachmade: prachtig! helemaal onderaan op de startknop drukken, meer begrijp ik niet maar de tekeningen zijn duidelijk
  14. Dropbag - Peachmade: een pareltje!
  15. Tulip-tas - Peachmade: die Japanners toch!
  16. Shell-tas - Peachmade: ... nu we toch bezig zijn
  17. Riceball-tas - Peachmade: ohohoh, die met die streepjes! - Waarom is dit een "riceball"-tas???
  18. Boodschappentas - Peachmade: de laatste van Peachmade. Besluit: hou deze site in het oog!!
    Noot: Spijtig, ik heb ondertussen ondervonden dat die Japanse pdf's van Peachmade niet zomaar leesbaar zijn op alle computer s.
  19. Broekje - Handmadenokokoro: erg schattig
  20. Stoffen enveloppe - JCasa Handmade
  21. Opvouwbaar boodschappentasje - Craft Leftovers: wat een vondst
  22. Slippers - Burdafashion
  23. Slippers - Sew Green: die zijn mooi
  24. Slippers - Tussuepapers
  25. Slippers - Martha Stewart: less is more
  26. "Sletsen" - Lady Harvatine
  27. Knuffelrobot - Sew Green: überschattig
  28. Koksmuts - Skip to my Lou
  29. Kimono - Habitual: dit is een pdf
  30. Bloem - Domestifluff: wat is de naam van die bloemen nu ook weeral?
  31. Haarspeldjes - Angry Chicken
  32. Boodschappentas - Made: gemaakt uit plastic zakjes, goed idee en het ziet er nog goed uit ook
  33. Weekendtas - Husqvarna: pdf
  34. Waspbag - MachenMachen: dit zou wel eens een hit kunnen worden
  35. Slab met mouwen - Meisjesmama: jammer dat er niet genoeg "badjas" overschoot toen ik aan die slaapzak bezig was. Deze zijn ook leuk.
Foto's: Noodlehead, Martha Stewart, Made, Peachmade, Lady Harvatine

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails