28 september 2009

Give-Away: antwoorden

.
Al zooooooooooveel reacties, dat had ik nooit gedacht! De Give-Away loopt nog tot donderdag!

Tussen de reacties staan er ook wat directe vragen en die zal ik hier in een keer samen beantwoorden. Dus, had je een vraag, lees dan eventjes verder. Had je geen vraag, kijk dan naar het filmpje onderaan. Het heeft niets met stikken of naaien te maken maar ik was er zo ondersteboven van, je moet echt eens kijken, aub.

1 - over het algemeen schijnt er hier weinig te ontbreken (amaai, jullie zijn mild), behalve een patroon van de tas(sen), wel ik zal alleszins voor het kleine tasje een uitgebreid patroon schrijven maar pas ten vroegste eind oktober
2 - een foto van mezelf staat er ondertussen op, ik weet in feite ook liever wiens blog ik aan het lezen ben du-hussss... gelukkig ga ik vrijdag naar de kapper voor totale make-over en dan ben ik weer gewoon onherkenbaar, hi

3 - ook al was de vraag voor een andere keer bedoeld: piping of "opstaand randje" doe je zo en de link staat nu ook in tips- en techniekenlijst in de linkerkolom
4 - de grote strandtas is gemaakt uit 1,2m stof voor de buitenkant en idem voor de binnenkant, het kleine tasje is gemaakt uit de resten van buitenstof van de strandtas, uiteraard schiet er dan nog veel stof over maar daar maak ik wel eens ritstasjes van
5 - de binnenstoffen van beide tassen zijn Ikea

echt waar, die stof komt écht van Ikea (Zaventem), klik op de foto
dit komt ook van de hand van de ontwerpster, mooi!

6 - I know, I know, die commentaarfunctie geraakt niet opgelost (ik krijg er de “wubbes” van)
7 - enkel meedoen voor de speldjes? geen probleem!
8 - helaas, ik maak geen kleding dus dergelijke patroontjes zal je hier niet snel zien verschijnen
9 - de eloleo-shop... over 100 jaar misschien, als ik genoeg tijd heb, of vroeger als ik de Lotto win en niet meer zou moeten werken
10 - voor Tine die de kotzetel met deze Ikea-stof wil overtrekken, kijk ook eens naar dit, leuk hè
11 - E.L.O.L.E.O, je tong kan er al wel eens over struikelen maar nu heb ik de naam en nu hou ik’m ook maar, je leest hier bij de laatste foto hoe ik eraan kom

Geïnspireerd, zet je boxen maar open:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails