4 februari 2013

Tot ziens...

... dat is geen vaarwel maar een goed gemeend ik zie jullie terug!
In 2013 doe ik het rustig aan. Het wordt een virtueel sabbatsjaar. Hoogtijd om mijn neus nog eens in de echte wereld te steken. Mijn hart volgen... en dus zeg ik jullie tot ziens. Graag!

Prinses op de erwt

Niets mooier om af te sluiten dan met een van mijn lievelingen, de prinses op de erwt. Het popje vind je ook terug in de patronenmap van Zo geknipt! De gesloten oogjes tekende Riet er voor de gelegenheid bij (dankjewel!). Slaapwel, prinses. Ook voor jou graag tot ziens!

Prinses op de erwt

Prinses op de erwt

Prinses op de erwt

Prinses op de erwt

94 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier met al je plannen, en we zien je graag weer terug!! Geniet van je virtuele sabbatsjaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zal gemist worden! (of toch door mij ;-)) Geniet ervan, maar hou je ook niet in om af en toe nog eens goeiedag te zeggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal te begrijpen (maar ook echt wel jammer-. Geniet van je tijd en tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer, ik genoot telkens zo van je posts. Geniet maar lekker van je sabbatjaar en kom daarna maar weer helemaal terug. We gaan je missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad, geniet ervan! De wereld is nog zoveel groter dan stofjes en patronen :-) Tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Terugkomen hoor!
    Alvast veel deugddoende rust gewenst, en heel veel succes met al de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook een tassenkoningin mag op vakantie! Maar wel terug komen, he!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja groot gelijk
    Geniet ervan
    Als je blog blijft bestaan met al die schitterende gratis patronen ven ik ook al heel blij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet van je welverdiende sabbatjaar! Hopelijk tot in de toekomst!Je zal gemist worden!

    http://kellyjadestyle.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Espero que disfrute de su año sabático... se le echará de menos

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Neem je rust, een mens heeft dat nodig soms. Het kan ook teveel. Maare... graag tot ziens.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had stilletjes toch gehoopt dat je ondertussen misschien van gedachte zou veranderen... ;)
    Maar geniet van je sabbatjaar en hopelijk kom je dan in 2014 terug met massa's prachtige tassen en boordevol inspiratie. Tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zal je missen. Geniet ervan, je neus in de echte wereld steken lijkt me een stuk belangrijker dan bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank voor je inpiratie!
    2013 wordt dus geen stoffig jaar voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer zo mooi, tot in het kleinste detail! Geniet van je sabbatjaar prinses!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Och dat is jammer... Ik zal je berichten vast en zeker missen maar geniet van je sabbatjaar en veel succes met alle plannen die je hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geniet van je sabbatsjaar..... En hopenlijk keer je opgeladen en vol inspiratie weer bij ons terug!
    Lieve groeten,
    Debora

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat goed van je!!
    Klinkt misschien raar, maar ik vind het echt dapper als iemand die keus maakt!
    Ik wil zelf graag minder achter de pc en idd meer dingen echt maken omdat ìk ze wil/leuk vind, niet omdat ik het bij een ander zie...
    Tuurlijk vind ook ik het jammer, maar wel heel goed te begrijpen! Ik zou heel graag willen weten hoe je dat praktisch doet...

    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. sabbatsjaar, sabbatsjaar,... ge vergeet dat groot feestje toch niet waar wij nog veel samen voor moeten doen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mor zo heerlijk weer!
    Geniet van je welverdiend sabbatjaar!! Tot binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tot ziens ! have a wonderfull sabatical year!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik schrik er helemaal van... Heb ik je net ontdekt... Gelukkig is er het prachtige boek dat je samen met Riet maakte. Bedankt daarvoor! Ik doe mee met de Sew Along en ik als nieuwkomer zonder naailes vermaak me enorm met jullie geweldige boek! Maarja, zo'n boek maken kost natuurlijk de nodige energie!
    Geniet van je sabbatsjaar en hopelijk zien we je volgend jaar weer terug met nieuwe prachtige ontwerpen! Het ga je goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je zult dat jaar goed kunnen gebruiken en het zal vlugger voorbij zijn dan je denkt! Veel plezier en hopelijk tot later.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, prachtig en sprookjesachtig mooi!
    slaap zacht! R

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat jammer, ik heb je nog maar net ontdekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jammer dat ik niet dichtbij je echte wereld woon, anders zag ik je daar!! Ik zal een berg uit jullie boek gaan naaien. Love it. Take care!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel veel geluk in dit jaar! En fijn dat je t even laat weten, want reken maar dat je gemist zal worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een gans jaar ?? Wat spijtig maar begrijp het.Veel plezier in de echte wereld en tot ziens in de blogwereld.
    Groeten, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Tot wederziens en geniet van een jaartje blogvrij

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Tot ziens en geniet van de blogrust! Liefs,
    Charon

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Eloleo ga ik missen maar hoop nu een beetje meer Sanne terug te krijgen ;-) vakantie?

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Laat het maar allemaal op je afkomen...die rust! Vooral de 'niets moet' is wrs nu belangrijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hé, ik heb je blog maar pas ontdekt. Maar ik wens je veel goeds in dat jaar. Tot later dan,
    en veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. maak er een leuk jaar van en vergeet niet terug te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Geniet van een rustiger 2013 op bloggebied, je zoon (hopelijk niet al teveel tekort gekomen in 2012) en je naaimachien (dat toch wel?!) en hopelijk met veel inspiratie terug in 2014.
    Ik kan niet wachten, zal zeker je berichtjes missen.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lekker tijd voor jezelf en anderen om je heen. Met jou digitale en papieren erfenis zijn wij voorlopig nog wel even zoet! Geniet ervan en dank voor al je inspiratie tot nu toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik bewonder jou om je dat kunnen loslaten. Geniet ervan! En ik ben blij dat je afsluit met deze schoonheid, op stip mijn Eloleo number one.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Veel plezier en laat je hart maar hele mooie dingen vinden. Heel veel geluk toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Zo begrijpelijk en wat goed dat je je hart volgt. Ik wens je een heel mooi jaar en heel graag tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zal je blog berichten en leuke inspirerende projecten missen dit jaar, maar gelukkig hebben we dit jaar de sew along..... Ben je er toch nog bij en kunnen we een heel jaar genieten van je recepten. Ben je niet helemaal weg....
    Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Doe rustig aan. Een jaar vliegt voorbij.
    Goed voornemen en ik hoop dat je het echt rustiger aan kunt doen.
    Om in 2014 weer terug te komen. Boordevol nieuwe inspiratie.
    Mag tussendoor ook wel hoor. Anders duurt 2013 zo lang;)

    Fijn dat je niet je blog afsluit. Ik kijk er namelijk regelmatig op.
    Ter inspiratie en ter ondersteuning van mijn inspiratie.

    Groeten, Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik wens je een deugdoend jaar en
    héél graag tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Geniet ten volle, Sanne. Neem rustig de tijd om te doen wat je graag doet met al wie jou lief is. Jouw aanstekelijke inspiratie heeft velen onder ons aangemoedigd tot het creëren van heel wat moois. We gaan je missen en kijken al stiekem uit naar dat eerste berichtje in 2014. Het ga je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik begrijp jou wel, hoor.
    Neem de tijd om te genieten van de mensen rondom jou en van het creatief zijn zonder meer.
    Misschien begint het dan weer gauw te kriebelen... :-)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Geniet ervan. Probeer die dromen die je wakkerhielden te realiseren. We kijken al uit naar 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. geniet ervan! van de ongedwongenheid, het herbronnen, ...
    en tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Tot ziens... bedankt voor al je hulp van op afstand!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Veel rust en plezier gedurende dit jaar! Volg je hart :)
    Mag ik nog heel even snel, zachtjes vragen of er een patroon is van die geweldige rode tas?..

    BeantwoordenVerwijderen
  49. @teken je knuffel: helaas geen patroontje, het zijn in feite maar rechte lapjes stof aan elkaar gestikt

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Geniet er met volle teugen van! En wat schattig met dat laddertje en de vele matrassen, superschattig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. @eloleo Dan gebruik de afbeeldingen ter inspiratie en kijk ik wat eruit komt! Dankje voor je antwoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Sorry maar ik heb ook nog vlug :) een vraagje ik heb gisteren het zakje "orde met rits" gemaakt... goed gelukt)kan nog iets beter... maar dat komt wel... kan ik op ieder zakje die 2 cm die jullie open laten toepassen rits zit er perfect in zeker in vergelijking met het Clutch tasje... heb je het recept 18 ook al in een groter formaat gemaakt?
    Alvast bedankt,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  53. @Marina: ja hoor, dat kan (rits) - en recept 18, wat is dat nu weeral? (sorry, ken onze eigen recepten niet vanbuiten ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 18 "orde aan de rits"!
      het kan maar of het dan ook zo mooi blijft staan vandaar mijn vraag:)

      Verwijderen
    2. ah ok, nu ben ik mee ;-)
      ik pas bij een rits elke keer die werkwijze toe maar dit model heb ik zelf eigenlijk nog niet groter of kleiner gemaakt
      ik denk niet dat het nog zo mooi zal blijven staan als je het veel groter maakt, het zal door z'n eigen gewicht in elkaar zakken

      Verwijderen
  54. Denk ik ook vandaar dat ik het even wou vragen aan iemand met ervaring... je zal deze blog toch wel gaan missen:)maar begrijp het hoor!

    Nogmaals veel dank voor alles,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik heb het zo met de tovenaar van Oz, zoek niet te ver wat dichtbij is :)
    Dank je wel voor de persoon die je bent, steeds klaar voor anderen, heel veel respect en bewondering!!!
    Geniet van jou tijd, we kunnen gerust een tijdje verder op al het moois dat je voor ons verwerkt, verzameld en uigeprobeerd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik zal je blog missen maar gelukkig heb ik het "boek" liggen!
    Ik wens je een fijn jaar om dan later terug van je te horen.
    Jou blog was mijn eerste inspiratie om ook te gaan naaien.
    Thanks!
    Groetjes,
    Nancy (stikplezier.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ga voor de dingen die je echt blij maken. Tot later!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat jammer : ik vind jouw blog steeds inspirerend! maar een mens moet af en toe eens stilstaan om weer vooruit te kunnen! Geniet van je sabbatjaar: we nemen het niet kwalijk als je toch weer vroeger terugkeert ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. geniet van je sabbat jaar en doe al de dingen waarvan je super hard kan genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. wow... this is brilliant!
    Love your idea . )

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Succes en het zou toch fijn zijn om af en toe nog eens iets te kunnen lezen.
    Liana

    BeantwoordenVerwijderen
  62. jammer, maar heel begrijpelijk.
    geniet van en het echte leven en veel success voor al je plannen!
    bedankt voor al de inspiratie, de leuke posts, handleidingen en en en!
    ik zal je missen, maar je archief is groot en er is ook nog het boek.
    hopelijk tot over een jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Heel erg bedankt voor al je fijne blogs en je boek. En wat is een jaar, da's zo voorbij (ijdele hoop vrees ik, want wachten duurt hééél lang...) Geniet ervan en volg je hart!
    Tot ziens in begin 2014 (of hopelijk vroeger)!
    'n vrolijke groet en misschien zien we elkaar nog es in Technopolis ;)
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Groot gelijk heb je, Sanne! Een mens moet af en toe naar zijn hart luisteren en even andere horizonten verkennen,....maar stiekem hoop ik toch dat je vlug weer onder "ons" zal zijn...alhoewel: ver weg ben je niet, met al die tutoleo's en het prachtige boek dat je ons bezorgde. We kunnen er gerust een jaartje mee verder....geniet jij dus maar van je sabbatjaar, met volle teugen!
    lieve groetjes
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Jammer .. maar inderdaad soms moet een mens even andere dingen doen om weer te voelen wat goed voor je is ... Even de neus in andere richting zetten .. andere plannen ... geniet ervan .. every step of the way !!!
    En ja ik zal zeker ook nog dicht bij Sanne zijn , je blog is een door mij druk bezochte blog .. en je boek ... een vast element in mijn creatief hoekje .
    Volg je hart dan komt het altijd goed!
    BieFrul ( biefrul.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat jammer!
    Stiekem ben ik natuurlijk hartstikke jaloers, al dat geblog de hele tijd, daar gaat me toch wat tijd in zitten. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hey, ik ontving vandaag een 'Liebster Blog Award' en ik geef die bij deze graag door aan jou! :)
    http://cupcake-ilse.blogspot.be/2013/03/liebster-blog-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  68. http://allesishier.blogspot.be/
    (mode , haarstijl , diy, decoratie en zo voort) kort gezegt alles voor de dames :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Jullie boek is superleuk, ook net gekocht én een artikeltje geschreven mét link op mijn nog recente blog. Het zou leuk zijn mocht ik jou ook als volger krijgen en mss dat je een berichtje kan achterlaten? :-) Ik kijk er alvast naar uit om mijn creaties uit je boek te kunnen laten zien! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Writers today don’t seem to care about writing their own original content. You seem to have a lot of talent and your own original ideas.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. eloleo.
    Nu bijna een jaar gelden schreef jij jou laatste blog.
    Zo nu en dan kijk ik of je toch terug bent gekomen.
    Een jaar zit er bijna op.
    Kom je nog terug in de wondere wereld van blog (en).
    Groetjes uit brabant.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Klop, klop. Iemand thuis?? Nieuw jaar, nieuwe bloginspiratie??? Ik hoop het echt, we zitten op je te wachten :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sluit me aan bij bovenstaande posten: 't is 2014! Mogen we je weer verwachten??
      Ingrid

      Verwijderen
  73. dikke knuffel lieve eloleo, lijkt me zwaar dilemma wel of niet naar blogland komen...

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Een sabbatsjaar....duurt dat eigenlijk langer dan een kalenderjaar? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Help, ik heb geduldig een jaar gewacht. Kom je pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeease terug in blogland ? Ik mis je blogberichtjes en je waanzinnig grote berg toffe ideetjes.
    'n verdrietig maar hoopvol groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  76. De echte wereld lijkt je wel te bevallen... heel benieuwd of je nog terug je schrijfsels op de virtuele wereld gaat lossen....?

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails