31 juli 2012

Twee zalige zomerdagen

Er was geen plan B. Het moest en zou mooi weer zijn op 24 en 25 juli. Wel, het waren de mooiste zomerdagen tot dan toe. Een geslaagde fotoshoot en een eerste meet gehaald. Riet en ik zijn blij!

Ook zeer blij met alle enthousiaste medewerkers en figuranten. Langs deze weg nog eens een grote merci: MERCI!

Er waren meisjes die zich van hun mooiste kant lieten zien.

YxbMXFzzY4edzO_YNDnYe9BLTvvEQy9ZPP2EXJ_KIgZ-BMugI3AITAIzUx3oblbL42v5PS1Q38A

Er was een zoon die er vierkant zijn broek aan veegde en dat stralend van plezier deed.

1

Er was jong.

SNtRe_olJpUgCyRMJ635kYSR7VSUgqfPFUFYQZP8KrGKnl34swYJqSB3R6XIXDKp1luA2LfIKcY

Jonger.

QbKUl8lIZoFh32YHMAMOT9q-9f6-GyvPqWVoB7yGwaMSLkteP1f1L-8Ljzn5b6leBNJroqlkSx8

En er was oud(er).

jEyViIqiRzmJbyMI6Lqhw3jGduwNMm9SKU_fjs28GBCsn6k01gYYV5xcEF14Wlu42lDmmoS57EY

Maar bovenal waren het mensen van wie we veel houden. Wij leggen dan ook echt ons hart en onze ziel in dit boek.

6qSRbxdQMcKyzmBRgT9k7OrCyCXw2mif9ITkeYYtwIDRp6Dml1eWUH9mKnRH_8h9c25XWkhvSo4

Er waren collega's. Ze kwamen helpen. Of kwamen ze figureren? Of brachten ze gewoon een stuk voor het decor uit den hof? Ze kwamen alleen. Of ze kwamen met de hond? Of neen, de hond kwam met iemand anders. Sowieso kon iedereen het uitstekend met elkaar vinden.

-W2_r6r4-GsnC5ZQuqO36MmorNG7j428qQhKbdeizOITlhR-O3q-O4tiVI-jOnHh_YPwZq6dzGAIMG_2850

En de kinderen, die moesten we soms in alle hoeken van de tuin gaan zoeken. Op andere momenten zaten ze rond de tafel en telden appels, of zoiets. Het was gezellig, dat zeker! En lekker warm, dat ook!

FUrljP-a7Yahxl5ayztyz1ATPjMOqidFzGdzZBsLapn-tE0aeA1stUpbadVK8QjgAMUoDX6AGWs

Er werd voortdurend gewikt en gewogen, gekeken en goedgekeurd.

IMG_2855

En al wie hielp, was geduldig. Ook als de zon begon te branden en het zweet van de voorhoofden liep.

ZzGZ4WNeYAAzVeqJecmuiegwNaG_JlQBi9dAEe31daM2ocKCcRVKwIeeE0yJBvyuaMS7Mxm_ZSI

Een beetje smuk kon dan geen kwaad. Al was het maar om de knalrode blos op onze wangen te temperen.

LoVl7cvtZ-JAtz4E-j_uS3VJ_jm_ASwpBCdZ501XaXd0sei32yoVR8FZO9FofmZ1XRFyKiG8URk

Maar wat er zich nu echt achter de schermen of tussen de takken heeft afgespeeld, dat kunnen we je nog niet laten zien. Eind september slaan we het boek open en dan kan je mee kijken, lezen en maken.

IMG_2823

Stig zei dat het de leukste dag van zijn hele leven was geweest. Maar 's avonds ging zijn waterpistool (per ongeluk) stuk en toen was het nog maar gewoon een leuke dag ;-).
Wij waren vooral moe en zeer tevreden.

G4xWHRKRLBnmw4glj4qWFojBZCVfX1jmhQP6gSvUdMOjQ61X0WEA9LqAdyf-675GIRNWyWXkQSA
(c) foto's Van Halewyck en Missy N, dankjewel!

43 opmerkingen:

  1. Erg mooie foto's. Ben benieuwd naar het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er inderdaad uit als een topdag. Ben benieuwd naar het boek. Zal wel even duren voor ik die te zien krijg.( woon in Noorwegen, maar als ik in Nederland ben zal ik zeker een blik wagen.)
    Fijne dag Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Genoten van de eerste tot de laatste minuut, dus wij zeggen met ons drieën: heel graag gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En wij zeggen met ons drieën net hetzelfde als Kir!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, kan (bijna) niet wachten tot het boek er is....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW, KEIschone foto's! Die kunnen zo al in een boekske. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie (zomerse!) foto's! Ben benieuwd naar het boek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het nu al prachtige foto's en die stralen een heerlijke sfeer uit. Dat wordt gewoon een prachtstuk, dat boek van jullie.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zalige dag, zalige foto. Prei en selder voor eeuwige roem :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schoon!!! de vrolijkheid en zonnigheid straalt ervan af!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw... kwam hier spontaan van tussen mijn lippen. Zomer, prachtige foto's!
    Als dat een voorsmaakje is van het boek, dan wordt het een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die foto's doen al naar meer smachten! Groetjes, Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowie! Prachtige foto's, schitterende modellen, mooie krullekes, ... kortom: top!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat bijzonder om dat toch allemaal mee te mogen maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat kijk ik uit naar dat maken, maar het is vooral het hart en ziel dat me heel erg aanspreekt.
    De kids zijn geweldig en je ziet dat ze dat nooit gaan vergeten.
    Maar wie vooral mijn hart steelt is u bobonneke met haar sjakos, die er één en al fierheid bijzit, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @Liesbeth: eind september zou het klaar moeten zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mannekes, dit maakt mij véél te nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alleen al voor die foto's zou ik het boek kopen :-), ben superbenieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superdagje zo te zien! Normaal 'verlang' ik niet zo naar de maand september, maar voor jullie boek wil ik toch wel een beetje meer verlangen...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik denk dat ik nu al een exemplaar ga reserveren want dit wordt een onmiddellijk uitverkocht boek...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo een mooie foto's! Dat ziet er allemaal veelbelovend uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze foto's zijn al prachtig, wat gaat dat geven met dat boek. Het plezier straalt er vanaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige foto's van wat een heerlijk feest leek!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oh zo mooi! Benieuwd naar de beelden "voor de schermen"...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi licht! Veelbelovend! Was maar wat graag figurant geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schoon. Zo zonnig. Zalig gewoon. Kijk al uit naar het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ooooooooooooo ik ben zo benieuwd naar jullie boek. aan de foto's te zien kan het alleen maar prachtig worden

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw! Mooi geschreven, prachtige foto's en ik brand van nieuwsgierigheid!

    Groetjes Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw! Mooi geschreven, prachtige foto's en ik brand van nieuwsgierigheid!

    Groetjes Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super foto's!!! Ik kan echt al niet meer wachten op het boek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Weer duidelijk herinneringen om echt wel nooit te vergeten en een boek dat steeds tastbaarder wordt! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. plezant als alles zo in elkaar klikt...zelfs de zon is daar als het moet. Maar je blogje toont ook dat er veeel werk in kruipt...ben benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. WAUW, dat moet gewoon een fantastische dag zijn geweest, mooi weer, leuke figuranten en alles blijft zo spannend. Je schrijft dat het boek eind september kan worden opengeslagen.

    Aangezien ik begin oktober jarig ben, plaats ik het boek nu alvast op mijn verlanglijstje !!! Geven jullie op tijd aan waar het te koop komt ?

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik kan niet wachten !!!!!
    http://byevamaria.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Merci om buitenstaanders te updaten over het boek-in-wording-proces ;-) Ik ben nu nog benieuwder! Zooooo spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hele leuke foto's... kijk uit naar het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Och, giet "the making of" ook maar direct in een boek. Dat kopen we ook. Zo schoon seg. Ja salut. Knap,zenne.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow, dat ziet er megagezellig en professioneel uit. Maar ik had niet anders verwacht van jullie.
    Reuzebenieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Petje af voor twee straffe madame! Ik kan niet wachten tot dat ik het boek in mijn handen heb!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails