4 juli 2012

En wat doet ge zoal tijdens uw verlof?

DSC_0944Wel, een boek schrijven. Samen met Riet, waar ik ondertussen (skype-, facetime-)kind aan huis ben. Wie zich nog afvraagt wanneer het allemaal gaat beginnen: het is voor echt bezig, nu op dit eigenste moment! Bewijs: de foto hiernaast, "iets" voor jonge avonturiers. Gisteren nog een paar kribbels op papier, vannacht puzzelwerk met het patroon, vanochtend gemaakt, deze namiddag is de handleiding klaar voor de testers.
We kunnen onze beide pollekes wel kussen met zo'n betrouwbaar team van testers. Elk punt en elke komma wordt gewikt en gewogen. Ons team kan wel wat versterking gebruiken en daar kom jij dan misschien aan te pas.

"We zoeken: twee gemotiveerde testers, die het tussen nu en eind juli zien zitten om minimum twee van onze patronen te testen en te voorzien van commentaar.

Wat krijg je in de plaats buiten die sneak preview? Een gesigneerd exemplaar van het boek, als het er is. En een van de items die er in staan, maar dan door ons gemaakt!

Je kan je kandidaat stellen door te reageren op het bericht van Riet. Op 9 juli loten we er twee testers uit! Ben je intussen benieuwd naar welke stappen er allemaal worden gezet richting boek? Volg ons dan op dat andere boek! En verspreid gerust het woord, want daar dient dat natuurlijk voor." (Riet)

Nog een prettige vakantie! Ik blijf nog even in blogverlof... ahja!

31 opmerkingen:

  1. Het doet me deugd, te weten dat al die bruisende ideeën van jullie finaal vereeuwigd zullen worden.

    Ik heb nog een aantal andere deadlines deze maand dus ik ga passen maar in mijn hoofd heb ik dat boek al gekocht, alleen al omdat het van jullie is en ik er volledig in kan komen hoeveel liefde en plezier en zweet daar in gestoken is!

    Go Sanne, Go Riet, go!
    Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héhé jullie gaan er iets geweldigs van maken!
    Ik ben benieuwd!!

    Komt er ook kleding in?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan bijna niet wachten tot het boek er is :-)!!! Mogen dat ook testers in het buitenland zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt hier weer iets dat vree de moeite zal zijn. Niet dat we iets anders verwacht hadden. Ik ben al benieuwd jong!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. JAAAA, leuk ik wil wel testen.
    Ben heel benieuw wat jullie voor een patronen hebben gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij Riet zij er al zoveeeeeel reacties... misschien maak ik hier nog kans...

    ik heb nog enkele maanden loopbaanonderbreking en onze jongen valt in't slaap bij het geluid van de naaimachine dus laat maar komen die testpatronen!

    groetjes nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahora mismo me apunto... ¡cómo me gustaría probar!

    www.arreboditcomunapantigana.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan al niet meer wachten! Ik geef me, wegens tijdsgebrek, niet op als tester, maar ben wel ongelofelijk benieuwd naar de resultaten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. maar natuurlijk zou ik mee willen testen! komt hier prima uit zo in de vakantie en geen project is mij te dol.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. SSSPANNNENNDDD!!!!! Ik kan echty niet wachten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. curieus ben ik alvast wel - wegens andere plannen tussen nu en eind juli kan ik dat testen wel vergeten - volgende x misschien. Succes, het ziet er alvast veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. curieus ben ik alvast wel - wegens andere plannen tussen nu en eind juli kan ik dat testen wel vergeten - volgende x misschien. Succes, het ziet er alvast veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik heb me meteen opgegeven, lijkt me zo leuk om alvast te zien met wat voor leuke ideeen jullie aan de slag zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat gaat zo'n goed boek worden hé, ik ben echt benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo echt bezig jong! Met fanpagina en al! En fotograaf, en echte testpaketten, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Seg, maar hebben jullie dar verlof voor genomen? Serieus??

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De ene job vervangt deze maand de andere job ;-). Gelukkig heb ik een fijne baas die dat allemaal begrijpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Amai dat is wel tof!!
    Dus jullie schrijven dat op één maand, straf!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat zou straf zijn. We zijn al in april begonnen. Dit is fase 3, het uitschrijven van de dus al eerder ontworpen patronen en handleidingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het lijkt me hartstikke leuk om patronen uit te testen!

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Er zijn al heel veel reacties, maar ook ik wil me wel opgeven als tester. Lijkt me heel leuk om te doen! Ben al 'eeuwig' fan van je blog, en menig patroon van je zijn hier al cadeautjes voor vriendjes en vriendinnetjes geworden.

    Ik ben heel benieuwd!

    Groetjes Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Er zijn al heel veel reacties, maar ook ik wil me wel opgeven als tester. Lijkt me heel leuk om te doen! Ben al 'eeuwig' fan van je blog, en menig patroon van je zijn hier al cadeautjes voor vriendjes en vriendinnetjes geworden.

    Ik ben heel benieuwd!

    Groetjes Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ben erg benieuwd wat jullie allemaal hebben ontworpen.
    Wil heel graag wel terster zijn maar ben van 21 juli t/m 4 augustus op vakantie weet niet of dat een probleem opleverd. Is dit geen probleem wil ik me heel graag opgeven als terster.

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. En zeg eens ... wanneer wordt het boek boven de doopvont gehouden ???
    (we zien er nl. reikhalzend naar uit) ; )
    Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Voor zoiets geweldigs als "boeken van onze Zuiderburen" wil ik wel een Noord Oostelijke tester zijn!
    Kom maar op! Daar maken we tijd voor ...
    Groet'n uut de Achterhook, vrouwe Papenborg, Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  26. toeme, dat is nu spijtig zie, maar met het kamp ertussen heb ik helaas pindakaas genen tijd. Als ik 14 dagen meer tijd zou hebben, dan zou ik het willen proberen hebben. Desalniettemin , veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dju, Sanne, te laat gelezen. Als je nog iemand zoekt om te testen of iets anders uit te proberen - graag en met veel enthousiasme. Tis dat ge het weet haha! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ben ik slechts een weekje weg met vakantie en mis nu de leukste oproep die je maar kan bedenken!
    Voor het geval jullie toch nog wat extra testhulp kunnen gebruiken...
    ik heb nog wel wat tijd over.
    Veel succes!!
    Groeten, Netje.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben wellicht te laat, maar als jullie nog op zoek zijn, ik ben kandidaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb dat hier dus gemist, zou ik ook wel zien zitten hebben, maar dat maakt nu niet uit :-)
    Dat jullie alles testen vind ik wel de max, want ik maak graag dingen (veel liever tassen en cadeautjes dan kleren), de vraag is dan vaak is het op maat, ik zit al uit de kleintjes, en dan vergeet je gauw wat nu juist aaanspreekt bij zo een kleintje, en is het goed bruikbaar en stevig (en is het patroon goed te volgen :-)). Dus laat die testers maar goed hun werk doen, ik kijk uit naar het resultaat. En vergeet vooral niet te genieten van elk stapje dat jullie zetten in de richting van....tada; 'hét boek', ik voel het,dit gaat er echt eentje zijn naar mijn hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geniet van je vakantie (en het boek-maken!)

    Wist je dat er exact dezelfde tasjes als die die je voor VanKatoen als tut maakte in Gent verkocht worden? Erboven hangt: Handmade.
    Prijs: 17,50 euro!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails