25 november 2011

Warme voeten

In Leuven staat een huis,
daar wonen twee lieve mensen,
die deze winter warme voeten wensen.
Eloleo to the rescue!

warme voeten

En die roze vogeltjesstof, ohohoh, daar staat geen leeftijd op, hè. Ik was alleszins meteen verkocht. Misschien zelfs nog meer voor de groene variant waar Emma en Mona deze mooie cape mee maakte. Ze hebben ook een paddenstoelen-broertje en je kan ze kopen in de shop van Koekepeertje. Heerlijk nostalgisch...


Koekepeertje steunt Van Katoen

13 opmerkingen:

  1. I love my tochthonden. Eloleo is the best!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, om dat zelf te maken! Ik heb dat feitelijk ook nog nodig, dus het komt op de to-do-list. Misschien dat ik dan tegen winter 2013 ook warme voeten heb ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die vogeltjes zijn inderdaad super! Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig stofje inderdaad.

    maar ehm, wat zijn het?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh maar dat is geweldig jong. Ze zullen hier blij zijn. Maar wij zijn wel met 4 lieve mensen hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan! Ik vind die sterretjes zo leuk :). En wat zit er vanbinnen in de tochthonden? Ze zien er mooi 'effen' uit als je begrijpt wat ik bedoel... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Frambooske: eerst een pijp gemaakt met een goedkoop katoentje en die heel stevig opgevuld met Pandavulling = vulling voor knuffelberen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. voila, da's dan ook weer opgelost: warme voeten én deurdecoratie: schoonekes...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke idee om dat een keertje zelf te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit stond al op mijn todolijstje en met deze tip (binnenpijp opvullen met pandavulling) zie ik het zitten. En misschien komt er nog wel een tutoleo voor de afmetingen enzo ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tutoleo? Euw, neen... dat was maatwerk, hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails