4 juni 2011

90-minuten strandzak

Gisterenavond had ik om 22u50 geen enkel ander plan dan te gaan slapen. Onderweg naar boven passeer ik langs de kast met oude lakens en gordijnen. Dit geruit exemplaar kocht ik laatst voor 3 euro in de kringloopwinkel. Ik passeer dus die kast en het valt me te binnen: een grote strandzak, dat heb ik nodig! Ik ben ondertussen heel goed geworden in het mezelf aanpraten van wat ik, naai-gewijs, allemaal 'nodig' heb. En als je dan zo erg iets 'nodig' hebt, dan kun je toch niet slapen. Dus keerde ik weer naar beneden en om 0u20 had ik deze grote strandzak over mijn schouder hangen. Natuurlijk vond ik het dan ook nodig om meteen een paar foto's te nemen maar de zon, die kan je in het midden van de nacht niet forceren. Dus ging ik slapen.

90-minuten strandzak
90-minuten strandzak
90-minuten strandzak

En straks maak ik er in de rapte nog eentje en neem wat foto's onderweg. Morgen volgt een tutoleo. Geef toe, jij hebt toch ook zo'n grote strandzak nodig!

40 opmerkingen:

  1. gave tas, fijn weekend,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Túúrlijk heb ik dat ook nodig! Maar er om dat uur nog aan beginnen, zou bij mij een succesrecept voor fouten zijn. Hij is heel tof geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja ik heb dat echt heel erg nodig, en een grote kast met lakens heb ik ook, ze is zoals altijd eentje waar je van denkt, o die wil ik!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kom maar snel met die tutoleo! Ik wil er nu ook aan beginnen! Leuke tas, ik vind vooral het 'gevlochten' handvat super.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik wil ook nog eens vlechten!
    Marta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige strandtas!! :)

    Groetjes
    Eline S.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super tas! Ik kijk uit naar de tuteleo.. nu bezig aan de amsterdamtas! ;) Fijn! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh, we hebben allemaal zo'n strandtas nodig. Mooi stofje.
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuke strandtas!!!! die wil ik ook wel hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Natuurlijk heb ik ook zo'n strandtas nodig!!!!!!
    Kom maar op met die tutoleo hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tuurlijk! En ik heb vooral ook dringend zo'n kast vol prachtige lakens nodig! Wat een schoon carooke!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat leuk! Ik ben benieuwd naar je tutoleo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaa...die had ik gisteren eigelijk al nodig!haha..wat ben je een onrust(herkenbaar, hoor)s'nachts nog even het idee uit te werken. Prachtig mooi gedaan, rustig aan vandaag! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel knap en plezant met die gevlochten handvaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ja ! ik heb ALTIJD grote zakken nodig !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super zo'n grote strandzak ! Ook ik zie uit naar de tutoleo ... en fijn om weten dat ik niet alleen ben wat betreft het "mezelf aanpraten van wat ik, naai-gewijs, allemaal 'nodig' heb" ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. nee, dat heb ik nu eens niet nodig se, maar ik ken mezelf, en ik zal er waarschijnlijk toch een maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoe vindt gij dat toch allemaal 'on the spot' uit zeg. Laat maar komen die tutoleo...kunnen we allemaal wat meeprofiteren van je talent.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Woeps, sorry voor de punt hier boven mij. Ik ben ferm aan het knoeien en slaag er enkel in 'anoniem' te reageren :(. In ieder geval: de handvaten (en bij uitbreiding de tas) zijn schitterend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig alweer!
    Gij zijt inderdaad een straffe madam om zo eens efkes, bij het naar boven gaan, deze tas te bedenken.
    Die vlechtdinges daar heb ik ook al eens over zitten peinzen (fien heeft een topje met een gevlochten halsboord).

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super! Ik zal er ws een stuk of wat 'moeten' maken want als we hier op pad gaan met het hele stel dan neem ik een linnenkast vol zooi mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo'n nachtelijk werk, dat zou hier ook tot een en al gepruts leiden, maar inderdaad, vaak kan ik niet slapen van de ideeën.
    Ze ziet er enorm handig uit. Ideaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. zeker heb ik er een nodig!!!! En wel nu, maar ik ben helaas nog aan het werk, als ik vanavond thuis kom, om 11 uur dan kan ik er vast nog wel een maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig ! En inderdaad, ik sta telkens versteld van zoveel creativiteit !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldige strandzak! Misschien wordt dit mijn 'project nummer 2'?
    De lapjes voor het knikkerzakje liggen op maar geknipt en wel al tijden klaar om in elkaar gezet te worden. Dus graag niet te snel met de tutoleo, maar ik kijk er wel naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gaaf hoor...en voor nu: weltrusten! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel tof! Knap nachtwerk! Kan ik inderdaad ook gebruiken voor de zomer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Kan niet wachten op de handleiding want dit is een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dit is super!
    Vanavond wel op tijd naar bed gaan hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ja, die heb ik zeker nodig!
    Vanmiddag nog lekker gezwommen met dochter en vriendinnetje, maar zonder strandzak...ik dacht al dat ik iets miste...! ;)
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Absoluut! Dat staat al dagen op mijn naailijstje. We wonen hier tegenover een strand en mijn nichtje loopt nog altijd met haar schep en emmer in een zeeman plastic zakje naar het strand. Dat kan toch ECHT niet meer in 2011. Dus komt u maar op met die werkbeschrijving! Ik heb er nu al de perfecte lap voor in gedachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ja zo'n tas lijkt me ook wel wat! Ben benieuwd naar de handleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. O fijn, weer iets om naar uit te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ja ja ja! die hebben wij zeker nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ja dat ken ik, die nachtelijke drang om iets nieuws te beginnen. Maar bij mij eindigt dat nooit met een afgewerkt produkt...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Geweldige tas! En super makkelijke tutorial, ik ben direct aan de slag gegaan! Mocht je het resultaat willen zien, hij staat op mijn blog!

    Dank!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails