23 april 2011

Handleiding portepapjee

Handleiding portepapjee

Handleiding portepapjee

Handleiding portepapjee

Handleiding portepapjee

Handleiding portepapjee

Handleiding portepapjee

Handleiding portepapjee

Handleiding portepapjee

Handleiding portepapjee

Handleiding portepapjee

En als je de papjee wilt vergroten, raad ik je deze handleiding aan van Elisanna.

Meer foto's hier.

Pool

Alle tutoleo's zijn voor persoonlijk gebruik bedoeld. Aarzel niet om de tutoleo's te gebruiken voor jezelf of om cadeautjes te maken. Creaties uit tutoleo's voor een goed doel verkopen is, in kleine oplage, toegestaan als de opbrengst integraal naar dat goed doel gaat. Het is niet toegestaan om tutoleo's of creaties uit tutoleo's te gebruiken voor commerciële doeleinden.

28 opmerkingen:

  1. Super! Dat ga ik eens uittesten :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOh dankjewel, super mooi, ga ik zeker maken !
    Ingrid vde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ge zijt goe in form hé zeg :), mij hoor je allesinds niet klagen...mijn to do lijstje begint langer en langer te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Deze komt op mijn todolijstje
    Bedankt voor de handleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Dankjewel voor het delen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit ga ik heel zeker eens maken! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai, altijd zo'n duidelijke handleidingen. Heb vorige week een snel broekje gemaakt, dat was dankzij de handleiding supergemakkelijk!
    Mijne zoon dankt u!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zal ik zeker maken
    voor moederdag mischien !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met de lentefeestje en communiefeestje is dat een leuk cadeautje, met een lieve boodschap of een centje en klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg duidelijk, zo duidelijk dat ik dit ook probeer! Dank, Marta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh bedankt joh, dat ga ik ook eens maken(als het slechter weer wordt uiteraard!)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. waw!!! '( en ik wou ook net in de jeansstof vliegen. Ik lag er vannacht tot half 6 wakker van, zoveel plannen had ik. Dinsdag maar direct jeansstof gaan halen sé ! )

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! En zo schoon stof hé, dat groen. Ik ben jaloers ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tienerzoon groeit momenteel bijna maandelijks door zijn jeansbroeken heen. Goed voor de St.Vincentiusvereniging of de kringloopwinkel, maar sommige zijn op de knieën toch net iets te versleten. Was al aan het bedenken of ik niets van de stof kon recupereren voor een naaiprojectje. En dit is het antwoord ... Bedankt voor de beschrijving. Jammer dat ik er vandaag nog niet aan kan beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thank you for step by step! Very good!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb 'm net gemaakt... ik mis de lengte van het klitteband, want hij is bij mij veel te wijd geworden... Of klopt het dat de flap zo los hoort te zitten??

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @creadientje: De velcro is 4cm lang. Als de portepapjee leeg is, zit het los aan de velcro maar er zit bij ons ongeveer 1,5cm aan papier in en dan kan je het netjes aanspannen als je de papjee sluit.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk hoor ik ga het zeker proberen te maken.
    mag ik vragen wat de afmeting is van de tekeningen?
    liefs,
    kimberley

    BeantwoordenVerwijderen
  19. @kimberley: je meet best, als de papjee klaar is, hoeveel plek je overhebt om het papier in te stoppen. knip het wat smaller als er veel papier in moet, iets minder smal als er minder papier in moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ah, ik had 2cm klitteband gedaan, heb dus 2cm extra speling :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super! Great idea!

    Good luck:)
    Olga from Russia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Voor 't moment in de weer met de maak van een portepapjee. Ben benieuwd naar mijn resultaat. :-).
    Handige tutoleo :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super handleiding. Bedankt om dit met ons te delen. Zelfs onze bijna 9-jarige stikte vanavond een portepapjee ineen als verjaardagscadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails