9 september 2010

Miaaaaaaaaaaaauw

Ik besta! Mijn naam is Leo - of wat had je gedacht ;-) - en ik ben de Axenroos-kat. Ik ben gemaakt uit staalboek-stofjes. In feite ging ik een zetel worden. Wat een geluk dat eloleo daar allegauw mijn buik, kop, oren en staart heeft uit gefabriceerd. Raar, je kan je vinger langs de binnenkant tussen mijn twee oren steken. Ik ben niet fijntjes afgewerkt maar, hè, dat is mijn stijl en 't zal ook de stijl van mijn familie zijn. Wij zullen bijna allemaal een platte kop hebben en een kenmerkende staart. Mijn broer, de uil, is ook bijna klaar. Mijn andere broer, de bever, is zelfs al twee keer klaar maar spijtig genoeg mislukt hij telkens. Hij stinkt ook en dat komt door de stof waaruit hij gemaakt werd. Ik denk dat hij nog een derde keer van de lopende band zal rollen...

Axenroos: de poes Axenroos: de poes
Axenroos: de poes

Axenroos-poes = genieten, durven aannemen en durven vragen

Axenroos: de poes Axenroos: de poes Axenroos: de poes

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails