15 juni 2010

In de maak: groen-wit-groen-wit-groen-wit-rood-groen-wit-groen-wit

Voila sè, dat moest ervan komen! Ik zondig MEGA tegen de enige naai-regel die ik voor mezelf heb en ik
ondervind de gevolgen. IK BAAL!
Het is nochtans heel simpel: nooit aan meer dan 1 project tegelijkertijd werken! Even tellen, ... 1, 2, 3, 4, 5,
6, 7 halve projecten slingeren hier rond en ik word daar lam van. Ik kijk er naar en zucht en zucht en zucht.
Om die 7 halve zaken te vergeten ben ik vandaag maar begonnen aan een 8ste project. Ja, omgekeerde
logica werkt ook bij mij.


Inspiratie hier, maar dat had je al geraden hè. Merci Madame!

En alles ging goed tot ik aan die dikke rode topstitch-draad begon. Damn, geen topstitch-naalden in huis!
Met een gewone naald is het sukkelen. But all ends well, ik ben er redelijk gerust in ;-). Wordt vervolgd...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails