27 mei 2010

Geïnspireerd: een nieuw lijstje (deel 1 van 2)


Foto's: At Second Street, Very Purple Person, Sew Liberated, Beautiful Poulette, Petit Citron


Eigenlijk heb ik wel een lijst van 60 nieuwe patronen en ideeën maar vandaag enkel deel 1. Gewoon
geen tijd genoeg om ze allemaal netjes bij elkaar te brengen. De rest heb je deze week dus nog van me
te goed.
  1. Lunch Sack - Melissa Esplin (pdf)
  2. Sweet Pea Pilot Cap - Sew Liberated
  3. Scrappy Clutch - From an Igloo: al zou ik het aan de rits anders afwerken
  4. Pleated Pouch - Skip to my Lou: met dezelfde opmerking
  5. Slippers from Jeans - via Guardian
  6. Pleated, lined handbag - Warehouse Fabrics: bjoetie, een mega Buttercup!
  7. Fabric Button Necklaces - Very Purple Person
  8. Pleated Tote - Artsy Crafty Babe
  9. Penelope Tote van Melissa Esplin tas + pdf
  10. Scottie Dog - Denise Schmidt
  11. Zonnehoedje1 - Prudent Baby
  12. Zonnehoedje2 - Prudent Baby
  13. Twee zonnehoedjes bij MiekK's: peuters + baby's
  14. Zonnehoedje met bloem - At Second Street
  15. Pannenlappen - via Sew4Home
  16. Reversible Bag - Very Purple Person: makkelijk, ideaal voor een eerste naaiproject
  17. TagWallet - At Second Street: ik knip die er altijd uit maar hou ze nooit bij, zonde
  18. Boektasje of rugzakje - That Crafty Mrs. V.
  19. Babyslofjes - Petit Citron: gratis registreren nodig, ook nog een heleboel andere gratis patronen
  20. Little Clutch Purse - 7 Layer Studio
  21. Omkeerbare rok - Crafty Bitch (via Craftzine): leuk idee mor dat model...
  22. Aardbeitasje - Ikat Bag: een tasje dat ik zeker niet mocht missen (;-)) en dat wellicht al door
    iedereen gekend is
  23. Gathered Clutch - Noodlehead
  24. Peeking Bag - Crafting Hours (via Everything Etsy)
  25. Ritstasje - The adventures of Blue Girl Xo
  26. Mooshy Belly Bunny - Chez Beeper Bebe
  27. Pieced T-Shirt - Indietutes: en telkens als ik zo iets zie, denk ik: "moet ik ook eens doen met
    Stig z'n oude t-shirts"... alleen komt het er niet van...
  28. Ring - V and Co.
  29. Laptoptas - Amy a la Mode
Zag je laatst dat mooie koffertje bij Vermiljoen? Ik wil er ook zo eentje, dus moest ik op zoek naar
een patroon of een werkbeschrijving. Ik vond dit:
  1. een koffertje - Beautiful Poulette (en ook een heel mooie blog), maar dit is niet de tuto, wel een
    mooi resultaat van de tuto
  2. dit is'm: Tuto pour faire une valise... inderdaad, in het Frans! (vertaal)
  3. deze is ook ok: Koffertje - By Night
En een heel mooie lijst met allemaal jongensspullen bij Mamasha.
Dan is er ook nog het nieuwe en heerlijke sprookjeswinkeltje van Li, prachtig!
Blijf ook kijken bij de Wauws, er bestaat gewoon té veel moois!

Foto's: ISLY, Prudent Baby, The Adventures of Blue Girl Xo, Crafting Hours

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails