15 april 2010

I heart Leuven!

Ik werk ik Leuven, ergens hoog in de wolken (afin, toch met een zicht over héééééééél de stad = prachtig). Bij ons bruist het van creatief talent en dat mag af en toe wel eens gezegd worden, niwaar? 't Is dat u het misschien nog niet wist en dan mist u wat hoor! De laatste nieuwe boreling in blogland is PERNEL. Een profiel had ze al lang aangemaakt, ze leest ons allemaal en vanaf nu kunt u haar ook lezen, ziehier: pernel.blogspot.com. Toevallig vind ik haar een zotte doos (spreek dit uit als "een toffe" ;-)), toevallig draag ik nu een gehaakte bloemetjesbroche van haar en toevallig zit ze schouder aan schouder met dit ander creatief wonder, u ook wel bekend. Nog meer toeval, deze dame werkt ook op onze gang (en ik moet u wel niet meer uitleggen hoe groot mijn bewondering is voor echte breisters). Het houdt hierbij nog niet op want enkele trappen lager is de helft van deze blog te vinden.
Allemaal écht Leuvens (en brede omtrek): I heart Leuven!!!

Ook pas geboren én Leuvens: hetleuvensstiksel.blogspot.com. Hou ze goed in de gaten!

Geheel ter zijde, hier nog mijn vondsten van deze middag. Alles uit de Kringloopwinkel... u raadt het, "in Leuven".
Ziet u het rokje al komen?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails