11 februari 2010

Hier ook een draakje...

Ik kon Stig morgen naar school sturen in een "pieteraten"-kostuum van de Aldi, of ik kon nog snel-snel zelf iets in elkaar steken. Bingo! Die handleidingen van Meisjesmama en MiekK's kwamen net op tijd, waarvoor dank! Hier werd het op het nippertje dus ook een draakje... waar ik je mooie foto's van wilde tonen, van een blije zoon die fier is op zijn stoere draken-cape, die door het huis zoeft als een volleerd meester, die zijn nieuwe aanwinst niet meer wil uitdoen, zelfs niet om te slapen, ... maar het werd een ander soort foto-sessie. Ziehier het draakje, alias het deken, de vloermat, de parkeerplaats, de stofvod, de "ik-ben-er-even-niet-verdwijn-dinges", ... iets helemaal anders dan dit lieve meisje of deze brave gast. Nu ja, morgen probeer ik onderweg naar school nog een paar deftige foto's te maken. Kom gerust overmorgen nog eens kijken of me dit gelukt is. Wedden?

Draakje

PS: Als ik de cape zo op de grond zie liggen, lijkt het meer op een vleermuis MOR als hij over zijn schouders hangt, is het echt wel een draakje ;-).

PS (een half uur later): Ik lees net in de nieuwsbrief van de school dat het morgen dikke-truien-dag is. Toeval!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails