27 januari 2010

Swap: een theepot voor een tas

Toen ik Patricia haar theepotten voor het eerst zag, was ik er meteen weg van. Ik ben nochtans een koffiedrinker maar voor zo'n of zo'n potje zet je de cafeïne toch eventjes opzij. En nu heb ik mijn eigenste, one-and-only, Potje Thee! En ik ben er blij mee, straffer zelfs: de pot is nog veel schoner in het echt dan op foto, hij is werkelijk PRACHTIG. En mega-dikke-merci, Patricia!!!

Swap Swap

In de pot vond ik een allerschattigst muisje en Grote Smurf die net het lekkere receptenboek van Smulsurf gevonden had (heb ik verzonnen voor Stig, die de smurf natuurlijk meteen heeft weggekaapt). Ook een zakje thee, dat ik opzij gezet heb... want ik drink niet zo graag thee, haha.

Swap Swap

Voor wat, hoort wat. Ik maakte voor Patricia een Messenger. Een allrounder dus, geen uitschieter of blikvanger maar handig voor "alle dag" en ik dacht dat zij eerder het "handige type" was. Ze vroeg ook zelf om iets dat niet te "tuttig" was. Ze houdt ook van kleur, dus ik koos een regenboog aan herfstkleuren, want onze swapdeal vond plaats in de herfst... het heeft alleen tot nu geduurd voordat we ermee klaar waren ;-).

Messenger Messenger Messenger

Messenger Messenger

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails