31 juli 2009

Restjes Onbag voor Katrien

.
Gemaakt met de kleine overschotjes van de Onbag voor Katrien. Er schoten ook nog twee grote lappen over, maar daar kan ze dan zelf mee aan de slag. Met de stof-repeltjes kan je een "fabric-pompom" maken. De handleiding vond ik bij Molly Chicken. De "baby-sneakers", of toch de hoge laarsjes-versie ervan, zag ik voor het eerst op Etsy en ik was er meteen weg van. Ik kwam terecht bij Infusion Fibers van Abby, ook schoon! Via haar vond ik dan de link naar I Think Sew en daar kocht ik het patroon, verschillende zelfs. Het lijkt alsof de site wat ingedommeld is maar als je een mailtje stuurt krijg je snel antwoord. Binnen de 24 uur had ik al pdf-patronen die ik bestelde.

Restjes Onbag voor Katrien Restjes Onbag voor Katrien Restjes Onbag voor Katrien

Het model van de sneakers is echt wel tof maar ik had hier niet zo veel tijd om het heel-heel-heel precies af te werken. Nu gemaakt met wat er overbleef van de Onbag maar ik denk dat een andere print of een andere soort stof beter zal zijn.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails