21 mei 2009

Ritstasjes voor Roos en Sien en slofjes voor Jan

.
Omdat ik mij zo schuldig voel over de Magoo's (die hier nog steeds liggen en Pasen is al zo lang voorbij), heb ik deze namiddag nog een klein extra cadeautje gemaakt. Opnieuw het patroon van Balancing Everything. Als de stofjes gesneden zijn is zo'n tasje op een uur klaar. Dan ziet het er nog erg 'mislukt' uit (echt waar) maar eens je het stoomstrijkijzer erop gezet hebt, komt alles goed (ook echt waar).


Ritstasjes voor Roos en Sien

De babyslofjes voor Jan werden met dezelfde stofjes gemaakt, quiltstof van 't Wolwinkeltje. Patroon Maked Crafts maar aangepast omdat de opening wat te smal is (naar mijn gedacht toch).

Noot vandaag, 23u10: de slofjes voor Jan zijn te klein... dat ventje heeft grote voeten, alleszins dikke voeten! Ik had de opening al aangepast maar blijkbaar is dit model toch niet zo geschikt voor baby's met "een dikke wreef". Hmm, daar moet ik toch iets op vinden...

Slofjes voor Jan Cadeautje voor Roos, Sien en Jan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails