31 mei 2009

Eloleo heeft een logo, hoera!

Nu mag er gelachen worden, toch zeker door al wie professioneel logo's en sites ontwerpen. Onder het mom "wij-zijn-toch-creatief-nietwaar-?" heb ik dan maar zelf het logo - op uiterst foute wijze* - in elkaar gestoken. De vorm had ik wel al van bij het begin in gedachten. De twee o's zijn poezenkopjes want de naam is natuurlijk afgeleid van onze kater Leo. 't Is te zeggen, Stig heeft de naam uitgevonden. Bizar, hij kan Leo niet uitspreken (d.d. 31/05/2009) dus zegt hij altijd Elo. Even simpel of moeilijk als je het mij vraagt ;-).
En hoe krijg ik dit logo nu op kledingetiketten zonder giftige inkt te gebruiken...?

Lolgo eloleo rood Logo eloleo wit

* letttertypes van Dafont, in worddocument gezet, printscreen, jpg van gemaakt = klaar
ik had zelf een poezenkopje getekend, iets in 1 lijn, maar zonder beeldprogramma's op de Mac kon ik er niets mee aanvangen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails