20 mei 2012

Primeur!

Wel, eigenlijk staan er enkele primeurs in dit bericht, lees het dus gerust tot het einde door. Het begint bij Wannes. Weet je nog? Wannes die deze tas naar de finale en ineens ook naar de overwinning presenteerde? Een modellencarriere is er nooit van gekomen maar Wannes is wel met iets anders bezig.

boerderie Wannes&Lotte

Neen, hij werd niet gebeten door de naaimicrobe. Ik denk echt dat die moeilijk aanslaat bij mannen. Deze rugzakjes maakte ik dus zelf (model idem als deze twee).

boerderie Wannes&Lotte

Wannes schijnt wel een mooie muur te hebben... hmm.

boerderie Wannes&Lotte

Een muur die deel uitmaakt van een ferme vierkantshoeve. Er is nog wel wat werk aan. Dat deed Stig op de terugweg besluiten dat er bij "boer Wannes" (sic) nog geen boerderijdieren wonen omdat hun huisjes nog niet klaar zijn. Het verhaal van de renovatie, den hof, recepten uit den hof enz. kan je ook volgen op hun BLOG. Aha, een primeur!

boerderie Wannes&Lotte boerderie Wannes&Lotte

Dankjewel voor de reacties op de post van de eerste rugzakjes. Ik ben een patroon aan het uitwerken maar het zal nog een paar maanden op zich laten wachten want... het zal verschijnen in een BOEK. Nog een primeur!
"boer Wannes" en Lotte..
boerderie Wannes&Lotte boerderie Wannes&Lotteboerderie Wannes&Lotte

Na Van Katoen was ik vast van plan om minstens een half jaar blogverlof te nemen. Ik zou eindelijk de benedenverdieping schilderen, een paar kleine verbouwingen doen, mezelf misschien zelfs eens vervelen maar dan kwam er, pal op mijn verjaardag en dus slechts 4 dagen na Van Katoen, een voorstel van Uitgeverij Van Halewyck. Eerlijk gezegd werd ik er even compleet radeloos van want hun idee kwam voor mij zeker een half jaar te vroeg. Langs de andere kant... een boek... een écht boek... ik zag het wel zitten als Riet van "Leven met Liv" mee in het avontuur zou stappen. Riet bedacht al de gekste en mooiste naaisels en ze komt steeds verrassend uit de hoek. We zijn ook collega's en we zaten beide in het Van Katoen-team, samen sterk dus. Ondertussen zijn we al een maand aan het puzzelen met ideeën en patronen. Het boek krijgt stilaan vorm en vanaf deze week beginnen we het ook effectief uit te werken. De laatste primeur zal je dan ook niet verbazen: ik ga nu écht een tijdje in BLOGVERLOF. Tot hoors!

boerderie Wannes&Lotte

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails