1 mei 2011

De ontknoping

boleo Afbeelding 5
De laatste dagen ging er een gelijke strijd op tussen de O'lala en de Boleo. Spannend! De ontknoping heb ik gisterenavond niet kunnen volgen want ik was aan het werken. Ja, hoe erg is dat! Uren zijn we bezig geweest, vooral met onze mond want de Melo-Cakes waren toch bijna op. We hebben wel niks gemaakt, behalve plezante plannen. Ja, daar moet een mens al eens over kunnen doorbomen. Toch tof, hè, naaien en bloggen en clubben... en we dwalen af.

Kort en krachtig:
de Boleo wint de wedstrijd dus Nele, mail me je adres en ik stuur je de tas!

Voor alle anderen: dankjewel om mee te doen, te stemmen en te supporteren! Ik maak in de komende weken een handleiding en ergens rond de grote vakantie ben ik daarmee klaar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails