21 april 2011

Zsazsa zsonder biais

Een pamperzakje voor Suzanne. Toch gemakkelijk dat de ouders vooraf al rekening hebben gehouden met mijn ontbrekend grafisch talent en een afbeelding kozen die zelfs ik zonder veel moeite kan overtekenen ;-).

Zsazsa zsonder bais

M'n voorkeur gaat tegenwoordig bijna uitsluitend naar het vrij borduren, i.p.v. appliqueren, en hoe minder precies je dat doet, hoe beter het resultaat. I like!

Zsazsa zsonder bais

Het model is het "luierzakje revisited" van Mme Zsazsa. De roze stof is grof geweven linnen, langs de binnenkant werd de overschot van de Vlieseline van deze tas verwerkt, met hetzelfde effect als resultaat (hier niet echt zichtbaar op de foto's). So far, so good. En dan de biais...

Zsazsa zsonder bais Zsazsa zsonder bais

... die heb ik achterwege gelaten. Biais en ik, wij zijn geen vriendinnen. Dus heb ik het op een andere manier in elkaar gestoken, met gewone naden en een onzichtbaar keergat in een van de vakken waar je een luier instopt. Happy!

Zsazsa zsonder bais

En aan de mama en de papa van Suzanne: PROFICIAT!!!

Hier de handleiding zsonder biais.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails