27 september 2010

Axenroos: slot!

Axenroos: de hele setOh jee!!! Ik heb jullie verkeerdelijk laten geloven dat de vorige post, de laatste was. Fout, er ontbreken nog twee dieren.

Dit is dus het laatste bericht! ;-)

Hierna is het afgelopen, einde, schluss! Het was tof maar ik ben blij dat het weer tijd is voor wat anders. Hartelijk veel dank voor al jullie felicitaties en mooie woorden (echt, daar word ik nu eens stil van!), dat is erg lief!

De laatste twee dan: de steenbok en de kameel. Achteraf had ik spijt dat ik de steenbok een plat kopje gegeven heb, iets meer 3D was beter geweest... ach. Zijn horens maken hem - hopelijk - herkenbaar genoeg. Volgens de Axenroos is een steenbok-kind een kind dat zich goed kan verdedigen, zijn/haar terrein kan afbakenen en kan weerstaan aan de eisen van anderen. Het zal hulp weigeren voor taken die het zelf aankan. Kortom, het kind laat zich niets opdringen, hij/zij staat stevig in zijn/haar schoenen.

Axenroos: de steenbok Axenroos: de steenbok Axenroos: de steenbok

En tot slot de kameel, de moeilijkste. Jeetje, die ben ik verschillende keren opnieuw begonnen en ik kreeg dat kamelen-trekje er maar niet in. Twee slappe bulten op zijn rug waren niet voldoende. 't Is iets met de neus, kamelen hebben heel rare neusgaten. Ook een beetje haar op hun hoofd. En neen, hij heeft geen last van roos, dat is gewoon de lijm van de knoopjes van het haar die nog niet droog was toen ik de foto nam ;-).

Axenroos: de kameel Axenroos: de kameel

Kamelen zijn volgzame kinderen, ze gehoorzamen en ze doen wat van hen verlangt wordt. Kamelen houden zich aan de regels.
Alle eigenschappen nog eens op een rij: Axenroos, de dierenstad.

EINDE

Axenroos: de hele set

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails